Web Analytics Made Easy - Statcounter

 برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام بانک تجارت اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ سهام بانک تجارت در پایان معاملات بورس امروز، با رشدی ۱.۶درصدی قیمت ۳۷۵تومان را برای قیمت پایانی رقم زد. «وتجارت» که چهار روز معاملاتی اخیر را با افت قیمت سپری کرده، امروز توانست با این رشد به این روند نزولی پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جابجایی بیش از یک میلیارد و ۹۴۰میلیون برگه سهم، ارزش معاملات امروز «وتجارت» به حدود ۷۳۰میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۷۹درصد از سهام بانک تجارت را حقیقی‌ها و ۲۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۵درصد را اشخاص حقیقی و ۵درصد را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

در لحظات پایانی بورس امروز «وتجارت» با قیمت ۳۶۴تومان معامله شد تا افتی ۱.۴درصدی برای قیمت آخرین معامله ثبت کند. این در حالیست که در دقایق ابتدایی معاملات «وتجارت» مثبت معامله می‌شد اما این نماد همسو با شاخص کل روندی نزولی پیش گرفت تا در پایان معاملات سرخ‌پوش باشد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین جزییات آخرین تصمیمات در خصوص سهام عدالت/ لزوم ثبت‌نام مشمولان سهام عدالت در سامانه سجام وجود دارد واریز سود سهام ۱۰ میلیون سهامدار با سامانه سجام ارزش سهام عدالت من (۲۳ آذرماه) سهامداران بانک تجارت توجه کنند/ افت «وتجارت» همسو با شاخص کل تحرکات روزانه صندوق‌های قابل معامله/ تلاش حقوقی برای حفظ قیمت پالایش بالای ۱۰هزار تومان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا سهام بانک تجارت وتجارت وتجارت سهام عدالت بورس بانک تجارت تحلیل بورس وتجارت پیش بینی بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس فروش سهام بانک تجارت سهام وتجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۵ اردیبهشت ۱۴۰۳» با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۸۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها