Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین گفت: با توزیع ۱۳۲۵ تن گاز مایع میان خانوارهای روستایی شهرستان تاکستان معضل کمبود گاز مایع در ۱۰ روستای این شهرستان هم برطرف شد. - اخبار استانها -

لطف‌الله مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره رفع مشکل کمبود سوخت و حامل‌‌های انرژی روستاهای دورافتاده شهرستان تاکستان اظهار داشت:‌ در 20 روز اخیر 120 کپسول حاوی 1325 تن گاز مایع میان خانوارهای روستایی شهرستان تاکستان توزیع کردیم که به همین خاطر معضل کمبود گاز مایع در 10 روستای دورافتاده این شهرستان با جمعیت 200 خانوار هم برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه البته برخی خانوارهای روستایی به دلیل گازکشی نکردن خانه‌هایشان با معضل کمبود سوخت در فصل سرما دست به گریبان هستند افزود: با توجه به اینکه این خانوارها به دلیل مشکلاتی از جمله الحاق نشدن به بافت روستا و یا مشکلات مالی نمی‌توانند منازل خود را گازکشی کنند، می‌توانند وارد سامانه توزیع الکترونیکی گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شوند و با انتخاب گزینه شرایط خاص از نعمت گاز مایع بهره‌مند شوند.

مسعودی ادامه داد: البته اعطای کپسول گاز مایع به این دست از خانواده‌ها نیازمند تایید شرکت ملی گاز ایران است که با توجه به پیگیری‌های فرماندار تاکستان مشکلی در این زمینه هم وجود ندارد و با توجه به هماهنگی‌های صورت‌ گرفته شرکت گاز هم این متقاضیان روستایی را به‌ سرعت تایید خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان همچنین در مورد مشکلات اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع گفت:‌ با توجه به مصوبه ستاد حمل‌ و نقل و سوخت استان قزوین همزمان که کپسول گاز مایع را از طریق اطلاعات فرمانداری‌ها به روستاییان اختصاص می‌دهیم، همزمان ثبت نام آنها در این طرح را پیش می‌بریم به طوری که تا پایان سال کلیه نیاز روستاهای قزوین به گاز مایع از طریق سامانه توزیع الکترونیکی تامین خواهد شد.

معاون استاندار قزوین: دولت مشکل سوخت واحدهای تولیدی بدون گاز را برطرف کندطرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از اول مهرماه در قزوین اجرا خواهد شدطرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از امروز در استان قزوین آغاز می‌شود

کپسول‌های گاز را انبار نمی‌کنیم

مسعودی با تاکید بر لزوم رساندن گاز طبیعی به همه روستاهای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه تهیه و توزیع کپسول‌های گاز مایع هزینه‌های زیادی را برای دولت ایجاد می‌کند، لازم است که گازرسانی به روستاهای دورافتاده و محروم تاکستان و نقاط دیگر استان هر چه سریع‌تر انجام شود تا هر سال شاهد مشکلات تکراری کمبود سوخت در این روستاها نباشیم.

وی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هر میزان کپسول گاز مایع داشته باشد در اختیار روستاییان و افراد واجد شرایط قرار می‌دهد و خبری از ذخیره و انبار کردن کپسول گاز مایع در استان نیست.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حامل های انرژی استانداری قزوین حامل های انرژی استانداری قزوین توزیع الکترونیکی گاز مایع پخش فرآورده های نفتی کپسول گاز مایع استان قزوین گاز مایع شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آبفای استان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید ۶۲ میلیمتری در شهرستان زیرکوه خسارت‌های سنگینی به زیر ساخت‌ها و تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب شهرستان در حوزه شهری و روستایی وارد شد.

 مهدی دوستی،‌ امروز ۶ اردیبهشت با بیان اینکه روستاهای متاثر در این بین با مشکل کم‌آبی روبه رو هستند، گفت: مجتمع آهنگران شامل۱۱ روستاست،مهمانشهر تا روستای اردکول ۴۱۰۰ نفر جمعیت دارد.

وی افزود: مجتمع معصوم آباد و پایگاه‌های مرزی شامل دو روستا،۱۴ پاسگاه و برجک با حدود ۲۷۰۰ نفر جمعیت و مجتمع گمنج شامل ۲ روستا و ۳۵۰ نفر جمعیت و روستای جیم آباد با ۸۰ نفر جمعیت هستند که فعلا با مشکل بی‌آبی مواجه هستند.

دوستی بیان کرد: به علت مشکلات برقی ناشی از آسیب به تیرهای شبکه برق و همچنین مسدود بودن راه های ارتباطی احتمالا به روستاهای دچار قطعی افزوده خواهد شد، لذا مشترکین گرامی ضمن همراهی هرگونه اطلاع رسانی از طریق سامانه ۱۲۲ پیگیر باشند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان گفت: ضمنا اکیپ بحران شرکت آب و فاضلاب و تانکرهای آبرسانی سیار در شهرستان زیرکوه مستقر و با اکیپ های شهرستان به امداد رسانی مشغول هستند و به محض باز شدن جاده های مواصلاتی که عملیات امدادی را با مشکل مواجه کرده و رفع مشکلات برقی ناشی از آسیب سیلاب به تیرهای برق که توسط همکاران شرکت توزیع برق در حال انجام است اقدامات لازم برای وصل آب روستاها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است