Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به درخواست تعدادی از فرزندان بازنشستگان کشوری متقاضی استفاده از طرح حمپاد (حمایت مالی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان) برای تمدید زمان ثبت نام در این طرح، امکان ثبت نام اینترنتی متقاضیان از اول دی تا ۱۵بهمن ۱۳۹۹ مجددا فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمود مرتضایی فرد امروز (دوشنبه ۲۴ آذرماه) با بیان اینکه تعدادی از متقاضیان، به دلیل مشکل در تردد میان شهری، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش ساعات اداری در برخی استان ها، امکان اخذ مدارک لازم از دانشگاه های محل تحصیل خود را نداشته و درخواست تمدید زمان ثبت نام را داشته اند، صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم گرفت تا با اجرای مرحله دوم طرح حمپاد و بدون ایجاد وقفه در فرایند ثبت نام، مهلت ثبت درخواست دانشجویان را تمدید کند.


وی افزود: متقاضیان می توانند در صورت موفق نشدن برای ثبت نام مرحله نخست که تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد، از اول دی تا ۱۵بهمن ماه ۱۳۹۹ ازطریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir برای مرحله دوم این طرح، اقدام به ثبت نام کنند.


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه «زمان پرداخت کمک هزینه تعیین شده احتمالا نیمه اسفندماه امسال خواهد بود»، افزود: سایر شرایط ثبت نام درخصوص مدارک مورد نیاز و مبالغ پرداختی طبق روال قبل بوده و ثبت نام اینترنتی ازطریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir صورت خواهد گرفت.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری باهدف حمایت از فرزندان بازنشستگان، در آبان امسال در قالب طرحی با عنوان «حمپاد» اقدام به حمایت مالی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگي بازنشسته پايان نامه صندوق بازنشستگی کشوری فرزندان بازنشستگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار نامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص اعمال پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی با انشار نامه مذکور اعلام کرد: یک اتفاق مبارک و موثر برای وزارت علوم تحقیقلات و فناوری (عتف) بخشی ازجورچین (پازل) انگیزشی دوره جدید مدیریت وزارت (عتف).

متن نامه به شرح زیر است:

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای به محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: بازگشت به نامه شماره ۳۶۸۳۵۲/ و مورخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ در خصوص پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی به استحضار می‌رساند:

با توجه به ماده (۷) تصویب نامه شماره ۱۶۰۷۱۶/ت ۶۰۰۲۹ه مورخ ۲ آذر۱۴۰۱ هیات وزیران، دستورالعمل اعطای پایه‌های تشویقی تا (۶۰ پایه) ازسوی آن وزارت خانه ابلاغ‌شده برای تمام اعضای هیئت علمی که از طریق مراکز جذب وزارت‌خانه مربوطه به‌کار گرفته شده یا می‌شوند از سال هزار و چهارصد و ۲قابلیت اجرایی یافته است؛ بنابراین محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی تا (۷) پایه موضوع ماده پنجاه و سه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی از تاریخ اجرای ماده مذکور لغو می‌شود.

علی‌ای‌حال چنانچه احدی از اعضای مذکوردر شرف بازنشستگی هستند در صورت رعایت ضوابط کلی اعطای پایه‌های مورد بحث که دستورالعمل مزبور تشریح گردیده موضوع اعمال پایه‌های تشویقی در محاسبه حقوق بازنشستگی قابل رسیدگی و اقدام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی