Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان دانشگاه های آسیا  امروز (یکشنبه) به صورت برخط(آنلاین) برگزار شد.

مجتبی صدیقی در مراسم افتتاح رقابت های شطرنج قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های آسیا گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ایران آمادگی برگزاری مسابقات ووشو (رشته تالو) و تکواندو رشته پومسه که به صورت مجازی قابل اجراست را هم دارد و  امیدوارم مقدمات آن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور بین المللی دانشجویان ایرانی در رقابت های یونیورسیادهای جهانی و کسب رتبه های بالا در این رویداد در سال‌های اخیر به ویژه در ۳ دوره گذشته را در سایه برنامه ریزی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را مطلوب دانست.

صدیقی اظهار امیدواری کرد که  دوره آتی یونیورسیاد دانشجویی به میزبانی کشور چین(۲۰۲۱) با غلبه بر بیماری کرونا به موقع برگزار شود.

وی همچنین گفت: این وزارت در ۳ بخش ورزش‌های دانشگاهی شامل ورزش همگانی، رقابت های ملی و شرکت در رویدادهای بین‌المللی فعالیت می کند و در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی اقدامات گسترده ای در سال های اخیر داشته و کارنامه موفقی را از خود به جا گذاشته است.

صدیقی در پایان اضافه کرد: برگزاری این رویداد قاره‌ای در تحکیم روابط منطقه ای بسیار مؤثر بوده و در کسب کرسی‌های جهانی توسط کشورهای آسیایی تأثیر به سزایی دارد.

پس از سخنان آنلاین صدیقی، هادی بشیریان رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران  افتتاح رسمی این مسابقات را اعلام کرد و بعد از آن جلسه فنی مسابقات و توضیحات لازم برای نمایندگان کشورها برگزار شد.

در این مراسم  دبیر کنفدراسیون شطرنج آسیا و نماینده شطرنج کشور سنگاپور نیز مطالبی بیان کردند.  

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه سال جاری با همکاری فدراسیون شطرنج  ایران به صورت آنلاین در ۲ بخش دختران و پسران  به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می شود.

منبع: فدراسیون ورزش های دانشگاهی برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو مجتبی صدیقی شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو مجتبی صدیقی شطرنج وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجو مجتبی صدیقی شطرنج اخبار کنکور فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش