Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آستارا اظهار کرد: از زمان آغاز طرح حاج قاسم سلیمانی در آستارا، حدود ۵۰ درصد مردم شهرستان غربالگری شده اند و دستورالعمل های هوشمند، به شکل کامل اجرا شده اما امکانات موجود محدود است و پاسخگوی تمام تقاضاهای درمانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۴۰ درصد بیماران بستری شده در بیمارستان آستارا از شهروندان شهرستان تالش هستند و این امر به تداوم وضعیت قرمز در این شهرستان منجر می شود.

فرماندار آستارا گفت: شهروندان از دورهمی خانوادگی در شب یلدا پرهیز کنند و با توجه به اینکه بیشتر اهالی به تجارت در بازار مشغول هستند باید ترتیبی اتخاذ شود که بازار آستارا بیش از این متحمل ضرر و زیان نشود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا هم گفت: ۶۲ واحد صنفی در آذرماه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، با تلاش اتاق اصناف و نیروی انتظامی پلمب شدند.

محسن آهنی افزود: ۱۰۶ هزار ماسک در اجرای طرح غربالگری به شبکه بهداشت و سپاه آستارا تحویل داده شد و با توجه به بسته بودن بیشتر مغازه های شهرستان، تامین تسهیلات ارزان قیمت مهم ترین خواسته بازاریان است.

سرهنگ فردین عباس زاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۴ هزار و ۵۵۷ خانوار در آستارا غربالگری و ۱۸۷ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی شدند و ابتلای ۱۴ نفر از آنها تایید شده است.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آستارا توسعه صادرات ترانزیت گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات غیر نفتی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آستارا توسعه صادرات ترانزیت گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات غیر نفتی بهداشت و سلامت کرونا ویروس کرونا آستارا توسعه صادرات ترانزیت گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات غیر نفتی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته محصولات مختلفی از جمله انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، خوراک ماهی و دنبه گوسفندی در مجموع به وزن یک هزار و ۷۷۹ تن و ۱۵ هزار قطعه ماهی زینتی به کشور عراق تحت نظارت کارشناسان قرنطینه دامی مستقر در مرز بین اللملی شهید سلیمانی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۷۲۵ تن تخم مرغ خوراکی و ۲هزار قطعه ماهی زینتی تحت نظارت واحد قرنطینه دامپزشکی به کشور عراق صادر گردیده است.

وی اظهار کرد: لازم به توضیح است صادرات هر گونه محصولات و فرآورده های دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از استان های مبدا است.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی مسئولیتی در قبال صادرات محموله های بدون مجوز بهداشتی ندارند.

کد خبر 6093356

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند