Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:22:25 GMT

تجربه شیرین نفت؛ بالانشینی با جوانان 19 ساله

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۶۸۳۳

ترکیب صنعت نفت در برابر گل گهر؛ به دو بازیکن جوان برخوردیم که هنوز 20 سال نه 19 سالشان هم تمام نشده است. محمد حسین زاوره ای و احمد شریعت زاده.

به گزارش "ورزش سه"، بازی دادن سیروس پورموسوی به جوان ها در بازی نخست در برابر پیکان که با برتری دو بر یک صنعت نفت همراه بود از روی اجبار بود به این خاطر که پنجره صنعت نفت با همه تلاش های صورت گرفته شده از سوی باشگاه بسته مانده بود و از آنجایی که تیم تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داده بود مجبور شد این بازی را با 6 بازیکن رده سنی جوانان و امید برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از برد یک اتفاق خوب متوجه صنعت نفت شد؛ سیروس پورموسوی ایمان به این موضوع آورد بازی دادن به جوان ها تنها تاوان به دنبال نخواهد داشت و می توان با جوان ها هم نتیجه گرفت.

 

بازی دادن به جوان ها از سوی سیروس پورموسوی در بازی با گل گهر تنها یک اتفاق نبود؛ او با توجه به خالی شدن صنعت نفت از بازیکن نه فقط محمد حسین زاوره ای و احمد شریعت زاده بلکه چند جوان دیگر را هم به ترکیب صنعت نفت اضافه کرده تا برای باشگاه پشتوانه سازی کند و دیگر این اتفاق صورت نگیرد که باشگاه به بهانه ارایه بازی های خوب در برابر حریفان و کسب نتایج خوب به یکباره خالی از بازیکن شود. اما همین جوانان  امروز عصای دست سیروس پورموسوی شده اند و نشان دادند نه تنها فردا بلکه امروز هم بدرد تیم خواهند خورد و شاید به همین دلیل است که سرمربی صنعت نفت قانون جدید را در تیمش بنا  نهاده است؛ در شرایط 5-0 – 50 اولویت بازی با بازیکن جوان است.

 

 

 

البته در ترکیب چند تیم دیگر هم شاهد حضور بازیکنان جوان هستیم. نمونه اش مجتبی حسینی – سرمربی نفت مسجد سلیمان به مهدی احمدی که این بازیکن هم هنوز 19 سالش تمام نشده بازی می دهد. یا در استقلال محمود فکری سبحان خاقانی را به میدان فرستاد که در بازی با شهر خودرو برای استقلال گل زنی کرد. این یک اتاق مثبت است و نشان می دهد جوان خوب می تواند در لیگ برتر ارایه گر بازی های خوبی باشد و به تیم در مسیر نتیجه گرایی کمک کند. صنعت نفت نه تنها از بازی دادن به جوان ها آسیب ندیده و تاوانی پس نداده بلکه در حال نتیجه گرایی است. بازی دادن به جوان ها در کنار باتجربه ها میانگین سنی تیم را پایین می آورد و میزان دوندگی تیم را بیشتر می کند. مهم تلفیق این دو است؛ اما خیلی از تیم ها در لیگ برتر در همه پست ها اولویت را به باتجربه ها می دهند و بازیکن جوان و با کیفیت قربانی جوانی اش می شود. اما آنچه که مسلم است اعتماد به بازیکن جوان خیلی زود او را به یک بازیکن باتجربه تبدیل خواهد کرد و هر چه حضور این دست از بازیکنان در تیم های لیگ برتری بیشتر شود فوتبال زیباتر خواهد شد.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان بازی دادن به جوان ها سیروس پورموسوی بازیکن جوان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جوان ٣٣ ساله که در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) دچار حادثه شده بود، خبر داد.

ابراهیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: امروز پانزدهم اردیبهشت و در پی اعلام گزارش حادثه سقوط فردی از ارتفاعات صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بلافاصله گروه امداد کوهستان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در این عملیات، افزود: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسید و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به‌صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرد و به عوامل اورژانس تحویل داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خطاب به شهروندان توصیه کرد: هنگام رفتن به کوه، تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشید و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنید و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد، پرهیز کنید.

کد خبر 750523

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی