Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل، ترامپ در حالی که حدود یک ماه به پایان دوره ریاست جمهوری اش در ۲۰ ژانویه (اول بهمن) باقی مانده، یکشنبه شب پس از بازی گلف در باشگاه شخصی خود در ایالت ویرجینیا، حمله تازه ای به نتیجه انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان ماه) انجام داد و در یک رشته پیام توئیتری، سیاستمدارانی را که به گفته او تنها نام جمهوری خواه را یدک می کشند، متهم کرد که به دموکرات ها اجازه داده اند انتخابات را بدزدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه اجتماعی توئیتر روی این پیام های ترامپ که در کل پنج بار واژه تقلب در آنها به کار برده شده بود، برچسب هشدارآمیز نوشت که این ادعا در باره رخ دادن تقلب در انتخابات، تائید نشده است.

ترامپ همچنین با حمله به دیوان عالی که قضات محافظه کار نزدیک به حزب جمهوری خواه در آن اکثریت دارند، به علت خودداری از پذیرش و بررسی شکایت تگزاس به نمایندگی از چند ایالت برای ابطال پیروزی بایدن، نوشت که آنها با تسلیم و عقب نشینی، از بررسی این پرونده و ابطال پیروزی بایدن خودداری کرده اند.

دیوان عالی با ترکیب 6 قاضی محافظه کار هوادار حزب جمهوری خواه در برابر سه قاضی دموکرات، درخواست «کن پاکستون» دادستان کل تگزاس را برای ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت و چهار ایالت تعیین کننده دیگر را رد کرده است.

ترامپ گفت ایالت های تعیین کننده نتیجه انتخابات که تقلب گسترده را کشف کرده اند، در صورت تائید درستی آن، مرتکب جرم بزرگ قابل مجازاتی می شوند.

وی با تکرار ادعاهای پیشین نوشت: همه می دانند که مردگان، افرادی که به سن رای دادن نرسیده اند یا با امضای تقلبی، مهاجران غیرقانونی، زندانیان و بسیاری از افراد دیگر به صورت غیرقانونی رای داده اند.

ترامپ همچنین بامداد یکشنبه به شبکه فاکس نیوز گفت که مبارزه انتخاباتی اش هنوز به پایان نرسیده و تقلب ادعایی در این انتخابات را با یک کشور جهان سومی همانند می داند. 

وی در توئیت دیگری نوشت: جمهوری خواهانی که مدیریت سامانه های رای گیری ایالتی را به عهده دارند، موجب این مشکل شدند و امکان تقلب آشکار و گستاخانه دموکرات ها را برای دزدیدن انتخاباتی که ما به صورت قاطع در آن پیروزی شده بودیم، فراهم کردند. چگونه آنها جرات کردند که اجازه این رای گیری گسترده و مسخره غیرحضوری و پستی را بدهند که ده ها میلیون رای بی حساب و کتاب و ناخواسته فرستاده شد به گونه ای که برخی ۲، سه یا حتی چهار بار رای داده اند؟ ما تسلیم نخواهیم شد.

با گذشت بیش از یک ماه از اعلام نهایی نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست در این دور از انتخابات نیست و به شکایات خود مبنی بر انجام تقلب در انتخابات ادامه می دهد.

دونالد ترامپ بارها از شبکه اجتماعی توییتر یرای تخریب هم حزبی هایی که هم نظر وی نیستند استفاده کرده است.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان مسائل داخلی آمریکا، وی تنها رئیس جمهوری در تاریخ این کشور است که به واقع نهاد دموکراسی را که همان آرای مردمی است، با خطر مواجه کرده است.

برچسب‌ها دیوان عالی آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیوان عالی آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ دیوان عالی آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ اخبار کنکور دیوان عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز امروز جامعه ما معنویت است

رییس دیوان عالی کشور با اشاره به لزوم برنامه ریزی در جهت تحقق شعار سال بر تقویت ارتباط قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‎ها و نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز ۸ اردیبهشت ماه در جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از امام صادق (ع) فرمودند: سه چیز از علامات مؤمن است؛ شناختن خدا و شناختن دوستان و دشمنان خدا.

رئیس دیوان عالی کشور در تشریح این مطلب ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما معنویت است، معنویتی که در پرتو قرآن و عترت ظهور می کند و در خداشناسی و اعتقاد به انبیاء و اولیاء و عمل به واجبات و ترک محرمات یافت می شود، دشمن شناسی، زمان شناسی، اطاعت از ولی امر و بصیرت چراغ عبور از فتنه های زمانه است.

 منتظری افزود: مردم مؤمن و متعهد ما همانگونه که در ۴۵ سال گذشته نشان داده‌اند، با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف، نقشه های دشمنان زبون و استکبار جهانی را نقش بر آب ساخته و خواهند ساخت. ان شاءالله.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به استان سیستان و بلوچستان و حضور در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری این استان تصریح کرد: مردم نجیب و انقلابی سیستان و بلوچستان شایسته بهترین‌‎ها هستند، هر چند مسئولین امر تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم این استان به کار گرفته اند، اما مشکلات فراوان است و به فضل خداوند متعال شاهد شکوفایی اقتصادی در این استان پهناور خواهیم بود.

عضو شورای عالی قضایی با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه برای ایشان آرزوی توفیق نمود و از زحمات حجت الاسلام مصدق تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمت به مردم عزیز در دستگاه عدلیه توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و شکر نعمت آن را با کار و تلاش جهادی در جهت اجرای هر چه بیشتر عدالت به جای آوریم.

وی با اشاره به برنامه های دیوان عالی کشور در سال جدید تصریح کرد: دیوان عالی کشور در سال جدید بر اساس سند تحول و تعالی قضایی و برنامه های ابلاغی سال ۱۴۰۳پیش خواهد رفت و در این راستا تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری مستمر برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت قرار دارد.

رئیس دیوان عالی کشور بر تعامل و ارتباط هر چه بیشتر قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان ها در جهت تسریع رسیدگی، جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان آراء تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی در جهت تحقق شعار سال افزود: معاونت نظارت دیوان عالی کشور برنامه ریزی لازم را برای نظارت ویژه بر پرونده های اقتصادی با همکاری با رؤسای محترم دادگستری استان‌ها و شعب  ویژه محاکم در اولویت کاری خود قرار دهد.

منتظری تأخیر در رسیدگی‌ها و تجدید اوقات در سامانه‌های قضایی را یکی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: اجتناب از صرف زمان زیاد و جلوگیری از اطاله در امر کارشناسی و تاکید بر دقّت و تمرکز و نیز اتخاذ تدابیری جهت پیشگیری حداکثری از ازدیاد درخواست‌های اعاده دادرسی از احکام، مورد توجه و اهتمام جدی رؤسای محترم کل دادگستری قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا