Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر سازمان اداری و استخدامی در جوابیه ای به خبرگزاری مهر، اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود، سپردن تشخیص حضور یا عدم حضور کارکنان به بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی، اقدامی هوشمندانه در راستای مهار بیماری و قطع زنجیره کرونا و در عین حال ایجاد کمترین خدشه به ارائه خدمات ضروری دولت به شهروندان گرامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانات رئیس جمهوری محترم در تاریخ ۶ آذر ۹۹، روشن است تاکید دستوری ایشان به وزرا (بالاترین مقام دستگاه‌های اجرایی)، مبنی بر ضرورت حضور کارمندانی است که خدمات ضروری را ارائه می‌دهند. در همین راستا، معاون محترم رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، در سخنان خود بر تشخیص حضور یا عدم حضور کارکنان توسط بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی متناسب با خدمات ضروری هر دستگاه تاکید داشته اند و پیرو بیانات ایشان برای شفاف‌تر شدن موضوع، بخشنامه‌ای با همین مضمون صادر شده است.

لذا ضمن تاکید بر این نکته که موضوع برای کلیه دستگاه‌های اجرایی روشن است، از آنجا که ملاک تصمیم گیری در خصوص خدمات ضروری هر دستگاه اجرایی، بالاترین مقام آن دستگاه است، تنش بین کارکنان و برخورد سلیقه‌ای مدیران موضوعیت ندارد.

کد خبر 5094962

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی کشور جوابیه ویروس کرونا لایحه بودجه ۱۴۰۰ قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت نفت شاخص کل بورس ویروس کرونا وزارت جهاد کشاورزی بورس تهران بازار سهام بازار سرمایه راه آهن خواف هرات قانون چک بانک مرکزی وزارت صمت بالاترین مقام خدمات ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی روز دوشنبه با استناد به هشدار جوی سطح زرد شماره ۶ هواشناسی استان اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی و ورود سامانه جدید از عصر فردا سه شنبه، ضروری است تا دستگاه‌های ذکر شده در آماده باش کامل باشند.

عبدالصمد رحیمی با تاکید بر لغو سفرهای غیر ضرور، احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه در مناطق کوهستانی، لغو فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها، گفت: پاکسازی آبروها، محکم کردن سازه‌های سبک و فراهم کردن امکان اسکان اضطراری در صورت نیاز از جمله مواردی است که رعایت آنها در سطح هشدار زرد ضروری است.

وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر از دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها خواست اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی ها انجام دهند.

کد خبر 6098716

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم