Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، مدیرکل استانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، فرمانده سپاه، معاون استاندار و جمعی از مدیران استانی، توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در مناطق کم‌برخوردار استان آغاز شد.

مهدی افتخاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان اردبیل درحاشیه این مراسم اظهار کرد: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی خشک مانند رب، روغن، ماکارونی و عدس است و به‌زودی برنج و گوشت مرغ هم به این بسته‌ها اضافه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 
وی افزود: این بسته‌ها از امروز توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق محروم استان و با اولویت آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اردبیل در این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جزو نهادهایی است که هر گره و مشکل و بحرانی در کشور پیش آمده بلافاصله در میدان حضور یافته و به یاری مردم شتافته است.

 

وی افزود: چه در سیل و زلزله، چه بعد از شیوع کرونا و اقداماتی مانند تولید اولین واکسن ایرانی کرونا و تولید داروهای تحریمی و اقلام بهداشتی مانند ماسک و ضدعفونی‌کننده مورد نیاز مردم، چه در بحث‌های علمی و تأسیس و حمایت از دانش بنیان‌ها و جوانان نخبه کشور، ستاد اجرایی پیشرو بوده و این نحوه مدیریت و فعالیت میتواند تبدیل به یک الگوی بین‌المللی برای مدیریت در کشور و حمایت از جامعه شود.
  
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: بعد از شیوع کرونا، ستاد اجرایی علاوه بر ورود در حوزه علمی و دارویی، درچندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم اردبیل و حتی ایجاد اشتغال برای کسانی‌که براثر کرونا بیکار شده بودند کرد که این مسئله تقدیرآمیز و ستودنی است.

 

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل مهدی افتخاری ستاد فرمان امام بسته های معیشتی اقلام غذایی ستاد اجرایی فرمان امام ره استان اردبیل بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به هفته کار و کارگر، عنوان کرد: داشتن تفکر کار کردن در هر سنی بسیار مهم است لذا این موضوع باید یه یک ارزش تبدیل شود. وی با بیان اینکه کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و در زمینه تولید نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه به کارگران و رفع مشکلات آنان داشته باشند.

مرادپور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب کارگران را به کسانی که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تشبیه می‌کنند زیرا قشر نیروی مدافع اقتصاد کشور هستند و در جهت تولید و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه فرهنگ کار در کشور ما دچار آسیب شده است، تصریح کرد: این امر در حالی است که کار کردن در دین مبین اسلام یک ارزش و یک شرف است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه زده است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کارمند بودن در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است، گفت: این موضوع نیز در حالی است که ارزش کارگری بسیار بلندمرتبه است زیرا کارگر تولید می‌کند و زحمت می‌کشد و نان حلال به دست می‌آورد.

مرداپور با یادآوری اینکه گاهی شاهدیم برخی از کارفرماها تا ماه‌ها حقوق کارگران خود را نمی‌دهند و امام صادق (ع) در این باره می‌فرمایند هر کس در دادن مزد کارگر به او ستم روا دارد خداوند عمل او را باطل می‌سازد و بوی بهشت را بر وی حرام می‌کند، تصریح کرد: مسئولان و کارفرمایان باید به قشر کارگر و حقوق آنها توجه ویژه داشته باشند زیرا در قیامت باید پاسخ‌گوی رفتار خود در قبال کارگران باشند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رسول خدا (ص) از به کار گرفتن کارگر، پیش از تعیین مزدش نهی فرموده و امام صادق (ع) نیز در حدیث مشهوری فرمودند: مزد کارگر را پیش از آنکه عرقش خشک شود بدهید، گفت: این میزان تأکید و سفارش از سوی اهل‌بیت (ع) نشان از اهمیت این مسئله نزد خداوند متعال است.

کد خبر 6090991

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟