Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر‌گزاری فارس: یکی از حاضران در محل حادثه تیر‌اندازی روز گذشته در بیرون از کلیسای جامع «سنت جان دِواین» در منطقه منهتن شهر نیویورک آمریکا، بامداد امروز (دوشنبه) ویدئویی را از این حادثه در شبکه اجتماعی «فیس‌بوک» منتشر کرد.

به نوشته پایگاه شبکه خبری «فاکس نیوز»، ویدئوی منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد که یکی از مأموران پلیس شهر نیویورک به سمت فرد مسلح شلیک می‌کند و او را با ضرب گلوله از پای در می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئوی حدوداً چهار دقیقه‌ای شنیده می‌شود فرد مسلح که لباسی مشکی بر تن دارد فریاد می‌زند: «مرا بکش، مرا بکش».

یکی از مأموران پلیس نیز که در پشت یک سطل زباله پنهان شده از فرد مهاجم می‌خواهد اسلحه خود را بیندازد.

بعد از چند بار تیراندازی میان پلیس و فرد مهاجم سرانجام یکی از مأموران پلیس، فرد مسلح را با ضرب گلوله از پا در می‌آورد.

بر اساس گزارش‌هایی فرد مهاجم در کوله پشتی خود سلاح سرد چاقو نیز به همراه داشته است.

(هشدار: ویدئو حاوی صحنه‌های خشونت‌بار است)

 

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

خبرگزاری رویترز روز گذشته از شلیک گلوله به سمت یک کلیسا در خیابان آمستردام در منطقه منهتن نیویورک خبر داد.

این حادثه در حالی رخ داد که ساعاتی پیش از آن، مراسمی در خارج از کلیسا برگزار شده بود که یکی از حاضران در آن با گوشی همراه خود از این حادثه تصویربرداری می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تیر اندازی کلیسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت

 سرهنگ  علیرضا دلیری گفت: در شب گذشته طی تماس شهروندی از شهرستان ایرانشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه موتور سیکلت خود را اعلام می‌نماید که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر بصورت مسلحانه موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدام اولیه و در رصد اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 که در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت سارق مسلح را در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت یا سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

????سرهنگ "دلیری " در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • خیزش دانشجویی در آمریکا از ویتنام تا غزه