Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه در گردهمایی ائمه جمعه منطقه شمال استان اصفهان با بیان اینکه رهبری محور، اساس، جوهر و گوهر نظام جمهوری اسلامی است، افزود: امام جمعه تبلور، بلندگو و بیانگر حقایق نازل شده از زبان ایشان است، از این رو بخشی از نماز جمعه باید بیان منویات رهبری باشد.

وی ادامه داد: دوره فعالیت رییس جمهوری حتی اگر سلمان زمان باشد، حداکثر از هشت سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تصریح کرد: ستاد نماز جمعه باید جامعیت سنی و جنسی داشته و فراگیر و با حضور نمایندگان اقشار مختلف باشد.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: نماز جمعه پایگاه کوبنده و درهم شکننده دشمن، مکتب فراهم کردن هوشیاری و بیداری و صحنه روشنگری حقیقت‌ها برای مخاطبان است.

وی افزود: پایگاه‌های نماز افزون بر صیقل دادن سنگر پایداری در برابر دشمن، کانون تربیت همگانی را نیز شکل می‌دهند.

گردهمایی ائمه جمعه منطقه شمال استان اصفهان 

وی با بیان اینکه بخش عمده پیدایش قدرت در دوران هشت سال دفاع مقدس مرهون پایگاه‌های نماز جمعه بود، ادامه داد: امامان جمعه با تشویق و ایراد خطبه، مردم و به خصوص جوانان را  در اعزام به جبهه‌ها تهییج می‌کردند.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: بار سنگین دوران دفاع مقدس که موج جمعیت را راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کرد بر عهده پایگاه های نمازجمعه بود و امامان جمعه همواره رزمندگان اسلام و سنگربانان نظام جمهوری اسلامی را حمایت و پشتیبانی می‌کردند.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: جایگاه‌های نماز جمعه در دوران دفاع مقدس، نمایشگاه‌های شهامت و امامان جمعه نیز سنگربانان این جایگاه‌ها و مکتب‌ها بودند.

وی تاکید کرد: امام جمعه باید با پرهیز از انزواطلبی، موضع‌گیری و قهر کردن، نقش سرپرستی جامعه را بر عهده داشته باشد.

در این نشست، مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منطقه شمال استان اصفهان به مرکزیت کاشان با تبیین برنامه‌های این رسانه در منطقه اظهار داشت: خبرنگاران افتخاری و شهروند خبرنگاران ۱۷ شهر شمالی اصفهان می‌توانند به تولید فراورده‌های خبری و انعکاس دستاوردها و توانمندی‌های این شهرها بپردازند و نمایندگی ایرنا نیز از تعامل و ارتباط متقابل با امامان جمعه، مسوولان و مردم منطقه شمال استان اصفهان استقبال می‌کند.

سعید صادقی مقدم با بیان اینکه نماز جمعه، رسانه‌ای مهم و تاثیرگذار است، افزود: توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و حرکت در مسیر روزنامه‌نگاری توسعه از مهمترین اهداف و برنامه‌های نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی است که تحقق این مهم به کمک و حمایت امام جمعه، فرمانداران، شهرداران و سایر مدیران بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی نیاز دارد.   

نخستین گردهمایی ائمه جمعه منطقه شمال استان اصفهان در سال جاری با حضور امامان جمعه شهرهای این منطقه در دفتر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

منطقه شمال استان اصفهان شامل شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان در مجموع ۱۷ شهر دارد که تا پیش از شیوع کرونا در تمامی این شهرها نماز جمعه اقامه می‌شد.

برچسب‌ها امام جمعه کاشان نطنز اردستان اصفهان کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کاشان نطنز اردستان اصفهان کاشان آران وبیدگل امام جمعه کاشان نطنز اردستان اصفهان کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور منطقه شمال استان اصفهان امام جمعه کاشان جمهوری اسلامی امامان جمعه نماز جمعه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند