Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در آخرین روز از دیدارهای دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری گنبد و آذرباتری ارومیه امروز دوشنبه در خانه والیبال تهران در ساعت ۱۷ مقابل هم صف آرایی کردند.

شاگردان عظیم جزیده موفق شدند در این دیدار با نتیجه سه بر صفر تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهند و با پیروزی، نیم فصل نخست مسابقات را به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج ست شماری

ست نخست: ۲۵ بر ۲۱ به سود شهرداری گنبد

ست دوم: ۲۵ بر ۱۸ به سود شهرداری گنبد

ست سوم: ۲۶ بر ۲۴ به سود شهرداری گبند

کد خبر 5095975 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال آذرباتری ارومیه تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران هندبال فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند لیگ کشتی لیگ برتر هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی محمود فکری تکواندو شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است