Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:26:20 GMT

امنیت رسانه‌ای موجب استقلال فکری جامعه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۷۹۴۶

امنیت رسانه‌ای موجب استقلال فکری جامعه می‌شود

به گزارش ایرنا، عرفان امیرخسروی روز دوشنبه در دیدار با جانشین فرماندهی انتظامی کرمان ضمن قدردانی از خدمات نیروی انتظامی به مردم و رسانه‌ها افزود: امنیت یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین نعمت‌های الهی در کنار سلامتی است که در شرایط عادی و تا زمانی که وجود دارد، کمتر به اهمیت آن پی می‌بریم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تامین نظم و امنیت در جامعه شناخته می‌شود اظهار داشت: ماموران جان بر کف نیروی انتظامی با هوشیاری و از خود گذشتگی، با اعمال قانون، آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان می‌آورند و به یمن همین حضور مقتدرانه، امروزه کشور ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان کرمان با اشاره به عملکرد درخشان نیروی انتظامی این شهرستان در برخورد با اوباش، کشفیات مواد مخدر و مبارزه با جرایم سایبری گفت: سربلندی و سرافرازی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت در کشور مرهون تلاش، عزت، حضور شبانه روزی و اقتدار نیروی انتظامی و دیگر قوای مسلح کشورمان است که توانسته‌اند در سایه اطاعت از ولایت فقیه موفقیت‌های بزرگی کسب کند.

استقبال از رسانه‌ها در مقابله با شایعه سازان 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان نیز ضمن تقدیر از زحمات جامعه مطبوعاتی این استان و خانه مطبوعات تصریح کرد: نیروی انتظامی کرمان در بحث فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در راستای پیشگیری از حوادث، جرائم و تخلفات از پیشنهادات اصحاب رسانه و عموم مردم استقبال می‌کند.

سرهنگ مهدی پورامینایی با تأکید بر لزوم حفظ آرامش و امنیت روحی و فکری جامعه، از همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران در مقابله با شایعه سازان خاطرنشان کرد: مردم به افزایش آگاهی رسانه‌ای در استفاده از فضای مجازی باید ترغیب شوند.

وی از همراهی خبرنگاران با نیروهای پلیس در انتشار اخبار و مستندات پلیسی ، بالابردن سطح آگاهی عمومی ، تلاش برای حفظ و ارتقای امنیت عمومی ، تشکر و قدردانی کرد و گفت: پی بردن به قدرت رسانه به عنوان عنصر دانایی موجب رشد همه جانبه منطقه و افکار عمومی در همه ابعاد می‌شود.

وی با اشاره انتقال فرهنگ از طریق رسانه‌ها به جامعه امروزی تاکید کرد: رسانه‌ها ابزارهایی هستند که در جریان انتقال فرهنگ‌ها نقش اساسی دارند و می‌توانند فرهنگ را فراتر از روابط رودررو در قلمرو جغرافیایی هر جامعه بگسترانند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان افزود: رسانه می‌تواند فرهنگ را فراتر از نسل و زمان به جوامع بشری منتقل و موجبات راحتی خیال و آرامش را در بین مردم فراهم کند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به این امر که دشمن از راه‌های مختلف از جمله استفاده از قابلیت فضای مجازی در صدد ضربه زدن به کشور است ابراز داشت: نوک پیکان این حمله‌ها جوانان عزیز هستند که امروزه توجه و اهمیت به این قشر آسیب پذیر به‌عنوان ذخایر ارزشمند کشور و جامعه موجبات توسعه و رشد جامعه در هر زمینه‌ای را فراهم خواهد آورد.

برچسب‌ها کرمان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نیروی انتظامی کرمان امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نیروی انتظامی کرمان امنیت کرمان مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نیروی انتظامی کرمان امنیت اخبار کنکور نیروی انتظامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن