Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:35:53 GMT

برنامه لجستیکی پرسپولیس تا بازی فینال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۷۹۷۸

برنامه لجستیکی پرسپولیس تا بازی فینال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال قطر، پرسپولیس و پزشکی، جلسه هماهنگی لجستیک برای امور پرسپولیس، امروز دوشنبه در دوحه برگزار شد.

در این جلسه که دو نماینده از فدراسیون فوتبال قطر و نماینده پروتکل پزشکی کنفدراسیون آسیا نیز در آن حضور داشتند، از پرسپولیس، امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخذ ID کارت موقت برای مدیران باشگاه جهت حضور در تمرین امروز، موارد مربوط به در اختیار گذاشتن سالن جهت جلسات فنی، تجهیزات مورد نیاز برای هتل و در محل تمرین، ساعات تمرین، اسکورت، وسایل نقلیه، معرفی زمین‌های تمرین و ساعات استفاده از استخر و سالن بدنسازی، مسائلی بودند که در این جلسه درباره آنها گفتگو شد و هماهنگی صورت گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه ۲۹ آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را برگزار کند.

کد خبر 5095974

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا امیرعلی حسینی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فینال لیگ قهرمانان آسیا هندبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند لیگ برتر هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ کشتی کشتی فرنگی محمود فکری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین امروز شنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که خانواده یکی از هواداران این تیم در آن حضور داشت.

هوادار بانوی پرسپولیس که ویدئوی حضورش در بازی با سپاهان و ابتلاء به یک بیماری منتشر شده بود امروز همراه با همسر و دو فرزندش در تمرین حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

در ادامه نیز عکس دسته جمعی یادگاری با خانواده این طرفدار گرفته شد تا او با قوت قلب هرچه بیشتر دوره درمانی خود را پیگیر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی