Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@11:21:51 GMT

رکاب‌زنی از البرز تا مشهد به یاد شهدای مدافع سلامت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۸۰۸۷

رکاب‌زنی از البرز تا مشهد به یاد شهدای مدافع سلامت

مهدی طائری، جوان البرزی که به وسیله دوچرخه و به نیابت از شهدای مدافع سلامت تا مشهد مقدس رکاب زده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مسیر البرز تا مشهد را به یاد شهدای مدافع سلامت و کادر درمان که در این مدت شبانه روز و بدون وقفه در حال تلاش هستند، طی 12 روز گذشته طی نموده و سرانجام شب گذشته به مقصد رسیده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رکاب‌زن البرزی به حوادث پیش آمده در این مسیر اشاره کرد و افزود: نمی‌توان گفت طی کردن راه سختی داشته است، این اقدام در مقابل تلاش کادر درمان که جان خود را وقف سلامت کشور کرده اند، ناچیز است.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت خود به سمت کرمان ادامه خواهم داد، تصریح کرد: پس از مشهد به مزار شهید محسن فخری‌زاده و سپس برای سالگرد شهید سردار سلیمانی به مزار ایشان در کرمان خواهم رفت.

این رکاب‌زن البرزی با اشاره به اینکه حدود 38 سال سن دارم و در حرفه نجاری فعالیت می‌کنم، ادامه داد: علاقه داشتم این اقدام من به گوش کادر درمان برسد تا آن‌ها بدانند مردم قدردان زحمات و تلاش این قشر زحمت کش و فداکار هستند.

 

طائری در ادامه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: مسؤولان باید برای معیشت مردم غیرت به خرج بدهند، گروهی از دشمنان هستند که معیشت مردم را به گروگان گرفتند تا کمر زندگی‌ها خم شود، رفع مشکلات توسط مسؤولان ممکن است.

وی ضمن تشکر از حمایت نهادها و گروه‌های مختلف، افزود: هیأت ورزش‌های همگانی در کرج مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای این سفر به من داد که چند شب پیش با آن پول، حساب دفتری خانواده‌ای نیازمند در مسیر مشهد را تسویه کردم.

گفتنی است این جوان رکاب‌زن البرزی 27 خرداد سال جاری با دوچرخه به کرمان سفر کرده و به مزار شهید سردار سلیمانی رفته است.

انتهای پیام/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شهید مشهد زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت