Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو پاسلار عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به منظور اخذ تسهیلات قرض الحسنه به خانواده هیات های قایقرانی استان‌ها تفاهم نامه ای بین رییس فدراسیون قایقرانی و بانک مهر ایران بسته شده است.
وی بیان داشت: در این راستا با انجام این تفاهم نامه مقرر شده با شرایط خاصی، هیات قایقرانی هرمزگان اعم از ورزشکار ، مربی، داور و پیشکسوتان تسهیلات اعطا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون امور استان‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران با علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی  در راستای حمایت از قایقرانان تفاهم نامه امضا کردند و ۲ طرف بر لزوم توسعه فعالیت‌های دوجانبه تاکید کردند.
 در این دیدار همچنین تفاهم نامه ای با موضوع اعطای تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به خانواده قایقرانی سراسر کشور با شرایط خاص در دستور کار قرار گرفت. 
در استان هرمزگان حدود ۵۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته قایقرانی در بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

برچسب‌ها قایقرانی بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات بانکی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات بانکی هرمزگان قایقرانی بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات بانکی هرمزگان اخبار کنکور تفاهم نامه قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار