Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای اسلامشهر افزود: حافظان سلامت با مراجعه به درب منازل علاوه بر ارائه فرم‌های آموزشی به بیان نکات لازم جهت مراقبت از بیماران کرونایی و ضرورت های قرنطینه این بیماران پرداختند.

وی همچنین با بیان اینکه همچنین ۱۸ تیم حافظان سلامت نیز در بخش احمدآباد مستوفی چهار هزار و ۳۰۰ خانوار را در این بخش پوشش دادند، افزود:۴۸ تیم دیگر نیز با حضور بسیجیان بخش چهاردانگه فعالیتشان را در این شهر آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسلپور ادامه داد: لازم می دانم از تلاش های مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت، فرماندهی، کارکنان و بسیجیان نواحی سیدالشهداء(ع) اسلامشهر و امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه، بخشداری ها، شهرداری ها، مجموعه هلال احمر شهرستان و تمامی دست اندرکاران قرارگاه عملیاتی طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر و قدردانی کنم.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی که به کاهش چشمگیر مبتلایان و فوتی های کرونایی انجامید، تصریح کرد: مردم در این دوره نیز خوش درخشیدند، امیدواریم همچنان همراه ما در ستاد کرونا باشند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه دورهمی های شب یلدا می تواند به اوج گیری مجدد کرونا منجر شود، توضیح داد: باید در شب یلدای امسال دورهمی ها و میهمانی رفتن را فراموش کنیم چرا که ممکن است باعث ابتلا پدران و مادران و بزرگتر های خانواده به کرونا شود و در نهایت عذاب وجدان برایمان باقی بماند.

به گفته مرسلپور،  تمامی محدودیت های کرونایی از جمله ممنوعیت فعالیت تمامی واحدهای صنفی و تولیدی و همچنین منع تردد شبانه از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۳۰ آذر همچنان ادامه دارد.  

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران قرار دارد.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا اسلامشهر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسلامشهر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا اسلامشهر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری