Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش آمد گویی به پرسپولیسی‌ها در هتل تورچ (الشعله) دو سال قبل به این شکل انجام شده بود. با قرار دادن لوگوی این باشگاه روی پرچم ایران در ورودی هتلی که بار دیگر محل اقامت پرسپولیس است.

 پیش از این و در آگوست ۲۰۱۸ (شهریور ۹۷) این هتل مشهور میزبان نماینده ایران برای دیدار با الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پرسپولیسی‌ها در اکتبر ۲۰۱۸ (مهر ۹۷) نیز پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل السد، در هتل مورد علاقه خود حضور داشتند؛ سالی که پرسپولیس موفق شد با شکست الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر در مراحل حذفی به فینال راه پیدا کند، اما در نهایت با شکست مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن قهرمانی را از دست داد.

پرسپولیس بار دیگر به فینال رسیده و بازهم در هتل تورچ که همجوار با استادیوم خلیفه و کمپ اسپایر است، اقامت دارد. آیا این بار پرسپولیس می‌تواند طلسم را بشکند و قهرمان شود؟/ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

اولین تمرین پرسپولیسی‌ها پس از خروج از قرنطینه در قطر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در جدالی بسیار حساس میزبان پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. فصل گذشته سرخ‌های تهرانی در این شهر جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند اما حالا شرایط کاملا متفاوت است.

پرسپولیس در مازندران طرفدار دارد اما حالا مازنی‌ها خطر سقوط را برای تنها نماینده استان‌شان در لیگ حس می‌کنند و همین موضوع کار را برای سرخ‌های تهرانی سخت‌تر خواهد کرد.

در این مسابقه برای تیم میهمان ۶۰۰ بلیت در نظر گرفته شده و تعداد محدودی از هواداران پرسپولیس می‌توانند از تیم‌شان در ورزشگاه وطنی حمایت کنند.

انتظار می‌رود روز دوشنبه ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شود و هواداران نساجی روز سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر