Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال شیوع ویروس کرونا شب یلدای متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته رقم خواهد زد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان تصریح کرد: امسال در شبی که خانواده‌ها باید برای غلبه بر این ویروس منحوس از دورهمی پرهیز کنند، رسانه ملی برای اینکه بتواند جای خالی این دورهمی‌ها را به شایستگی پر کند برنامه‌ریزی خوبی را برای این موضوع انجام داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این راستا برنامه‌های متنوعی را برای شب یلدای خانواده‌های زنجانی تدارک دیده است، گفت: شبکه اشراق در ویژه برنامه «چله گئجه‌سی» با دکور ویژه و المان‌های بومی و محلی فضای شب یلدای خانواده‌های زنجانی را بازآفرینی می‌کند.
لطیفی ادامه داد: حضور هنرمندان و خواننده‌های بومی و محلی، موسیقی آذری و آشقی، قصه‌گویی،  ارتباط تصویری با بخش کرونا بیمارستان‌ها، گزارش از تلاش مدافعان سلامت، گزارش ویژه اهدای گل به پرستاران به دلیل تقارن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با شب یلدا، دعوت از پرستار نمونه برای حضور در برنامه و تقدیر از وی به نمایندگی از طرف مردم و رسانه استانی از جمله این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: پخش نمایش‌های طنز و دعوت از چهره‌های محبوب و مردمی به عنوان مهمان در برنامه، مسابقه تلفنی و تبریک غیرحضوری نیز از آیتم‌های «چله گئجه‌سی» است که از ساعت 20 و 30 دقیقه روزهای شنبه و یکشنبه به مدت 150 دقیقه همراه بینندگان شبکه اشراق خواهد بود.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: همچنین فیلم سینمایی روزیلدا-شب چله ساعت 30 دقیقه بامداد یکشنبه و داستانی طنز خونچا پس از خبر ساعت 23 شبکه اشراق تقدیم نظر بینندگان خواهد شد.
وی همچنین به برنامه‌های صدای زنجان نیز اشاره کرد و گفت: برنامه «چیله‌لیق» از ساعت 17 و 30 دقیقه روزهای جمعه، شنبه و  یکشنبه به مدت 150 دقیقه با محوریت شعار در خانه بمانیم همراه مخاطبان رادیو خواهد بود.
لطیفی ادامه داد: گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت‌وگو با کادر بهداشت و درمان استان، سرود، نمایش طنز و ارتباط با مراکز شهرستان‌ها از آیتم‌های این برنامه رادیویی است.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان افزود: «چراغ» عنوان دیگر برنامه زنده رادیوی استانی است که از ساعت 21:30 به مدت 90 دقیقه میهمان خانواده‌های زنجانی در شب یلدا خواهد بود.
وی تصریح کرد: ارتباط با مراکز استان‌ها، پیام‌های مردمی، تبریک تلفنی شب چله، مسابقه، موسیقی محلی و بسته آداب و رسوم محلی شب یلدا در کنار ارتباط با شبکه سراسری رادیو از بخش‌های متنوع این برنامه است.
لطیفی با بیان اینکه بسته‌های آگهی خدمات عمومی( psa) و پیام‌های کوتاه مردمی(voxpop ) با محوریت پرهیز از دورهمی‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پویش کمک‌های مومنانه از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود، گفت: همچنین ارسال تصاویر یلدای مجازی به رادیو نما و برنامه‌های تامینی قندوعسل، دلخنده و شاخه نبات، شادی بخش این ایام شنوندگان است.
مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان تصریح کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و پخش پنج گزارش ویژه برنامه محوریت در خانه بمانیم، یک گزارش خبری ویژه از شب یلدا در بیمارستان، دعوت از دو کارشناس در گفت‌وگوی زنده خبری و سلسله آیتم‌های خبری پرهیز از دور‌همی‌ها که از تاریخ  24 آذرماه پخش می‌شود همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.
وی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار کلیپ شب یلدا، یک مورد پوستر، بازنشرهمه تولیدات سیما و اطلاع‌رسانی در خصوص مدیریت کرونا و پرهیز از رفت و آمدهای شب یلدا همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان رسانه ملی برنامه پرستار مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان خانواده ها شبکه اشراق برنامه ها شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت