Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: قاسمعلی حسنی دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار اظهار کرد: با ایجاد محدودیت‌های کرونایی از هفته گذشته، محدودیتی برای بنکداران ایجاد نشده چرا که این واحد‌ها ارائه دهنده کالا‌های اساسی و ضروری به مردم هستند.

وی افزود: با اعمال این محدودیت‌ها و با وجود اینکه ساعت حضور بنکداران در بازار تغییر پیدا نکرده، اما فروش آن‌ها نسبت به هفته‌های گذشته کمتر شده که حضور کمتر مردم در بازار‌ها دلیل این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی بیان کرد: چند هفته گذشته شاهد کمبود روغن جامع و مایع در بازار‌های کشور شدیم، اما این روند برای روغن مایع برطرف شده و به وفور وجود دارد، اما در خصوص روغن جامد هنوز کمبود‌ها احساس می‌شود.

حسنی ادامه داد: قیمت بسیاری از اقلام اساسی که قیمت گذاری آن‌ها بر عهده دولت است نسبت به چندماه گذشته نوسان قابل توجهی نداشته به غیر از لبنیات که طی یک ماه گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.   نرخ اقلام اساسی در روز

  اقلام قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار نرخ هر کیلو مرغ تازه در خرده فروشی ها 20.400 نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی تازه 110.000  نرخ هر کیلو قند حبّه ای 10.300  نرخ هر کیلو شکر فلّه ای 7.300  روغن مایع 810 گرمی  8.250  روغن جامد ۱۷ کیلویی 128.000 ماست کم چرب 2.5 کیلویی  17.500 شیر بطری یک لیتری پر چرب  10.400 هرکیلو پیاز قرمز  8.000  هرکیلو سیب زمینی 5.500 گوجه فرنگی  9.000 رب گوجه فرنگی قوطی 800 گرمی 14.400 برنج ایرانی  33.400 زعفران ایرانی 4.608 گرمی 85.400 لوبیا قرمز 27.000

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اتحادیه بنکداران مواد غذایی قیمت اقلام اساسی صراط نرخ هر کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی‌ها از بازار جهانی طلا، از افزایش ۰.۰۶ درصدی قیمت طلا حکایت دارد؛ به طوری که اونس طلا به قیمت ۲ هزار و ۳۲۸ دلار رسید.

با این حال، عملکرد یک هفته گذشته بازار طلا، ریزش ۵۹ دلاری اونس طلا را نشان می‌دهد؛ اگرچه همچنان سود خرید طلا در طول یک ماه گذشته ۱۶۳ دلار بوده است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد که قیمت طلا در طول ۶ ماه گذشته ۳۵۵ دلار افزایش داشته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳