Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:06:07 GMT

وزیر راه برای سفر به جنوب کرمان قول مساعد داد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۹۰۴۱

وزیر راه برای سفر به جنوب کرمان قول مساعد داد

به گزارش دریافتی ایرنا، استاندار کرمان همچنین برای انتقال محورهای جیرفت - فاریاب، کهنوج - قلعه گنج و بم - ایرانشهر از جدول بیست به پیوست شماره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با وزیر راه رایزنی کرد.

زینی وند همچنین درباره اختصاص کد طبقه بندی مجزا برای پروژه های بهسازی راه اصلی کرمان - بافت و محور کرمان - دیهوک به منظور تسریع در روند تخصیص بودجه و سرعت اجرای آنها نیز با وزیر راه و شهرسازی ایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت تامین اعتبار برای جاده ریگان - محمدآباد 
استاندار کرمان همچنین از اسلامی درخواست کرد نسبت به تامین بودجه طرح های مهم این استان از محل اعتبارات وزارتخانه مساعدت کند که محور ریگان - محمدآباد - جاسک یکی از همین طرح ها است که با مشارکت وزارت نفت در دست احداث است. 
اسلامی همچنین موافقت کرد به هر میزانی که سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت بودجه اختصاص دهند، از سوی وزارت راه هم تامین اعتبار صورت گیرد.

احداث محور ریگان - محمدآباد - جاسک از جمله طرح های مهم زیربنایی استان به شمار می رود و استاندار کرمان اجرای آن را در توسعه شرق استان بسیار مهم و موثر دانست.

بهسازی محور انار به سیرجان، بهسازی راه اصلی بافت - حاجی آباد و بهسازی محور بم - جیرفت از دیگر طرح های مورد بررسی قرار گرفته در این جلسه بود که استاندار کرمان خواستار توجه ویژه وزارت راه به آنها شد.

۲ معاون وزیر به استان سفر می کنند 

احیا بافت های فرسوده، بازآفرینی شهری، رفع مشکلات سکونتگاه های غیررسمی، طرح های تفصیلی شهرهای استان از دیگر محورهای جلسه استاندار کرمان و وزیر راه بود.

زینی وند با یادآوری اقدامات مثبت وزارت راه در بازآفرینی شهری بافت های فرسوده شهرهای استان سیستان و بلوچستان از وزیر راه تقاضا کرد همین رویکرد در مورد شهرهای استان کرمان هم در پیش گرفته شود.

وزیر راه نیز در پاسخ به این درخواست، گفت: برای اجرای طرح های تفصیلی و بازآفرینی شهری مصر هستیم.

محمد اسلامی افزود: در مورد شهرهای تاریخی مانند بم نیز سعی خواهیم کرد به سرعت رسیدگی های لازم را انجام دهیم. 

وی در همین رابطه دستور لازم را برای تشکیل ستاد بازآفرینی شهری ظرف هفته جاری با حضور ۲ تن از مسئولان وزارت راه صادر کرد.

بر این اساس قرار است مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزارت به استان کرمان سفر کرده و با حضور آنها طرح های تفصیلی و بازآفرینی شهرها بررسی شود.

بازدید از شهرستان بم بخش مهم این سفر خواهد بود.

همچنین مطابق اعلام وزیر راه آسفالت و بهسازی معابر خاکی و نامطلوب شهر بم تا پایان سال انجام می شود.

اسلامی تاکید کرد که در جریان بازآفرینی شهری باید هویت بم به عنوان یک باغ شهر تاریخی حفظ شود. او خطاب به استاندار کرمان گفت: هر طرحی که برای احیا بافت های فرسوده تصویب کنید ما در ستاد ملی حمایت و تصویب می کنیم. 
در این جلسه محمد ساردویی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان نیز حضور داشت.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان وزارت راه و شهرسازی استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان وزارت راه و شهرسازی استانداری کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان وزارت راه و شهرسازی استانداری کرمان اخبار کنکور استاندار کرمان بازآفرینی شهری وزارت راه وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدیدهای توخالی مقامات این رژیم علیه مقاومت لبنان را تکرار کرد.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو