Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:17:02 GMT

دیدار غیرمنتظره ستاره باشاک با داور جنجالی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۹۱۶۳

دمبا با ستاره، سنگالی استانبول باشاک شهیر و سباستین کولتسکو، داور جنجالی مکالمه تصویری جالبی با یکدیگر انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش یکی از بزرگترین جنجال های لیگ قهرمانان اروپا طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که دو تیم پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند اما این مسابقه به دلیل جنجال های رخ داده در آن نیمه تمام باقی ماند و ادامه بازی به شب بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرا از این قرار بود که در دقیقه 20 بازی پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است. داور چهارم بازی در کش و قوس اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین و نیمه تمام ماندن بازی انجامید.

 

 

 

 

بعد از مسابقه نشریه گاردین مدعی شد داور رومانیایی مسابقه یعنی سباستین کولتسکو احتمالاً با محرومیت 10 جلسه ای روبرو خواهد شد. در همین ارتباط بعد از گذشت چند روز از این اتفاقات جنجالی یک دیدار غیرمنتظره صورت گرفته است.

 

دمبا با، ستاره سنگالی استانبول باشاک شهیر با سباستین کولتسکو تماس تصویری داشته و با او درباره مسائل رخ داده در دیدار برابر پاری سن ژرمن صحبت کرده است؛ تماسی که به واسطه عثمان اندویه، هم وطن دمبابا و بازیکنی که چندین سال سابقه حضور در لیگ رومانی را در کارنامه داشته، صورت گرفته است.

 

 

 

 

گفتنی است  در این تماس دمبابا هرگز از صحبت های مطرح شده به عنوان نژادپرستی یاد نکرده اما تاکید کرده که داور به دلیل حساسیت های موجود نباید از کلمه "سیاه" استفاده می کرد.

دمبا با

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دمبا با باشاک شهیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی