Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز، دوشنبه در توئیتی با انتشار ویدئویی از آهنگ ایران محمد نوری نوشت:

«همه ایرانی‌ها - صرفنظر از قومیت، گویش یا عقیده‌شان- متحد هستند و با همدیگر بیش از ۴۴۴ جنگ تحمیل شده به آنها در سراسر تاریخ پرافتخار هزار ساله را دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیا جای تعجب است که ایران همواره کهن‌ترین کشور در تمدن بشری بوده است؟»

ظریف این توییت را با هشتگ «محکم ایستاده‌ایم» منتشر کرد.

کد خبر 572776 برچسب‌ها محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر انتشارات قلمداران جنوب ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران یادآور شد: این مجموعه شامل ۱۸۸ شعر سپید می باشد که با مقدمه سید بشیر علوی در ۲۳۳ صفحه، طراح جلد سپیده شیرکو و صفحه آرا پری ناز شیرکو منتشر شده است.

مسعود عرب زاده از ویژگی های این اثر پرداخت و گفت: صورخیال جوهر اصلی و عنصر ثابت شعرهای معصومه افکار آزاد است که به فور در این مجموعه نیروی تخیل دیده می شود و ارزش و اعتبار شعر را دو چندان می کند.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: از این شاعر کتاب های آفتاب بر شانه دریا، نغمه های یا کریم، رزهای سپید من، از من، منِ دیگری برون خواهدزد قبل از این چاپ شده است.

کد خبر 6093155

دیگر خبرها

  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام