Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@21:27:14 GMT

نوع جدیدی از ویروس کرونا شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۹۳۲۶

صراط:

وزیر بهداشت انگلیس دوشنبه از یافت شدن نوع جدید ویروس کرونا با قدرت شیوع سریع‌تر در این کشور خبر داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بی‌بی‌سی» «مت هانکوک» وزیر بهداشت انگلیس گفت که دستکم ۶۰ مقام محلی مختلف در انگلیس، عفونت‌هایی را که بر اساس گونه جدید کرونا ایجاد شده ثبت کرده‌اند.

وزیر بهداشت انگلیس به نمایندگان مجلس عوام این کشور گفته که نوع جدیدی از ویروس کرونا شناسایی شده که ممکن است شیوع سریع تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که به سازمان جهانی بهداشت در این زمینه اطلاع رسانی شده است.

وی در مجلس عوام به نمایندگان مجلس گفت که طی روزهای گذشته در سراسر «لندن»، «کنت» و مناطقی از «اسکس» و «هرتفوردشایر» افزایش شدید ابتلا به کرونا مشاهده شده ، با این حال هیچ دلیلی وجود ندارد نیست که این ویروس بیماری شدیدتری ایجاد می‌کند یا واکسن بر آن تاثیر ندارد . وزیر بهداشت انگلیس بر لزوم اقدام سریع برای کنترل این بیماری کشنده حین تزریق واکسن کرونا خبر داد.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۹ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۷۱۶ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۹۳ مورد فوتی و برزیل با ۶ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۹۹۰ مورد ابتلا و ۱۸۱ هزار و ۴۱۹ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر بهداشت انگلیس شناسایی گونه جدیدی از کرونا نمایندگان مجلس عوام صراط وزیر بهداشت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری

بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری