Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان برد 5-1 آاس رم مقابل بولونیا، ادین ژکو گل شماره 111 خود با پیراهن جالوروسی را به ثمر رساند و در کنار آمدئو آمادئی در رتبه سوم برترین گلزنان تاریخ آاس رم قرار گرفت. نکته جالب در مورد ادین ژکو و آمادئو آمادی، تعداد گل های مساوی آنها در بازی های برابر است. هر دو بازیکن در بازی شماره 234 خود به رکورد 111 گل با پیراهن رم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین گلزنان تاریخ رم در همه رقابت ها فرانچسکو توتی: 307 گل در 786 بازی (0.39 گل در هر بازی) / ملیت: ایتالیایی روبرتو پروتزو: 138 گل در 315 بازی (0.44 گل در هر بازی) / ملیت: ایتالیایی آمدئو آمادئی: 111 گل در 234 بازی (0.47 گل در هر بازی) / ملیت: ایتالیایی
ادین ژکو: 111 گل در 234 بازی (0.47 گل در هر بازی) / ملیت: بوسنیایی رودولفو وولک: 106 گل در 161 بازی (0.66 گل در هر بازی) / ملیت: ایتالیایی پدرو مانفردینی: 104 گل در 164 بازی (0.63 گل در هر بازی) / ملیت: آرژانتینی وینچنزو مونتلا: 102 گل در 258 بازی (0.40 گل در هر بازی) / ملیت: ایتالیایی

همچنین بخوانید:

بولونیا 1-5 آاس رم؛ آتش بازی 45 دقیقه ای تیم فونسکا در رناتو دل آرا خلاصه بازی بولونیا 1-5 آاس رم (سری آ ایتالیا 2020/21) ادین ژکو، برترین گلزن خارجی تاریخ آاس رم آمدئو آمادئی، مهاجم دهه 30 و 40 میلادی آاس رم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بازی‌های جام حذفی در شبی برگزار شد که اغلب بازی‌ها به وقت‌های اضافه رسید و در نهایت آلومینیوم و تراکتور با ضربات پنالتی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

در ابتدا فریبرز گرامی و محمد قریشی در زدن ضربه پنالتی ناکام ماندند و سپس نوبت به مجید علیاری، ستاره سابق مس رفسنجان، رسید تا رودرروی حسین پورحمیدی، شانس خود را امتحان کند.

دو پنالتی‌زن اول ضربه خود را به سمت راست زدند که گل نشد و پورحمیدی گرفت اما این بار علیاری در تصمیمی عجیب ضربه چیپ را برای گل‌کردن توپ انتخاب کرد که این ضربه ارتفاع بالایی داشت و به تیرک دروازه خورد.

نکته جالب اینکه ارتفاع توپ به حدی بالا بود که که به وسط تیر افقی دروازه خورد و حتی پایین هم نیفتاد و تا نزدیکی محوطه شش قدم پیش رفت تا آب سردی بر پیکر تیم ذوب آهن ریخته شود.

اگرچه بعد از این ذوب آهن یک پنالتی را گل کرد، اما دیگر از دست دادن سه پنالتی اول به منزله حذف این تیم از جام حذفی بود.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید