Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ بازیکن رده جوانان ظرف روزهای اخیر و بعد از جلسه با احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و فریاد شیران مدیرآکادمی باشگاه استقلال، با عقد قراردادهایی به تیم بزرگسالان پیوستند.

 حسام طاهرخانی (دفاع چپ)، فرهاد زاووشی (هافبک وسط)، محمد حسین علیپور (مهاجم)، عرفان باقری (پلی‌میکر و پشت مهاجم) و حسین اباذری (وینگر چپ)، پنج بازیکنی هستند که به تیم بزرگسالان پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ۴ بازیکن رده امید بعد از جلسه با احمد مددی سرپرست مدیرعاملی و فریاد شیران مدیرآکادمی باشگاه استقلال، با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم بزرگسالان در آمدند.

پوریا بالی لاشک (وینگر چپ و راست)، علی اسفندیاری (هافبک دفاعی)، رضا گردان (هافبک چپ) و متین توکلی (هافبک راست) ۴ بازیکنی بودند که قرارداد خود را با بزرگسالان استقلال امضا کردند./ پارس فوتبال

بیشتر بخوانید:

مدافع استقلال: امیدوارم پرسپولیس در فینال آسیا موفق باشد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی