Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:33:28 GMT

شصتمین شکایت ترامپ برای ابطال آرا هم شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۹۵۵۱

شصتمین شکایت ترامپ برای ابطال آرا هم شکست خورد

به گزارش تابناک به نقل از فارس، دادگاه عالی ایالت ویسکانسین نیز آخرین شکایت ستاد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای ابطال آرای این ایالت را رد کرد.

دادگاه عالی ویسکانسین اعلام کرد که ستاد ترامپ نتوانسته این دادگاه را برای تحقق خواسته‌اش برای ابطال آرای این ایالت متقاعد کند.

این در حالی است که «مارک الیاس» وکیل دموکرات روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که در حال حاضر هیچ دادخواست بدون حکمی از سوی ترامپ یا متحدان وی در هیچگونه دادگاهی در آمریکا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکایتی که امروز دادگاه عالی ویسکانسین آن را رد کرد تنها پرونده‌ای بود که همچنان باقی مانده بود که طی آن ستاد ترامپ درخواست تجدید نظر درباره رد یکی از دادخواست‌هایش را داده بود.

تاکنون و در صورتی که ترامپ دادخواست جدید دیگری را ارائه ندهد، وی و متحدانش ۶۰ دادخواست برای ابطال نتایج آرا در چند ایالت داشته‌اند که تمامی دادخواست آن‌ها با شکست مواجه شده است.

ادعا‌های ترامپ در حالی مطرح می‌شود که دیوان عالی آمریکا روز شنبه درخواست ایالت تگزاس و ستاد وی برای ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت این کشور را رد کرد. هر سه قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده‌اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترامپ را رد کردند.

ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواستار ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ۴ ایالت کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر ستاد انتخاباتی ترامپ دادگاه عالی ایالت ویسکانسین ابطال نتایج انتخابات لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر دادگاه عالی برای ابطال ستاد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد

هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی گفت: آنکارا تصمیم گرفت که به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین‌المللی دادگستری بپیوندد.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: ایجاد دولت فلسطینی و راه‌حل ۲دولتی، ۲ امر اساسی هستند و در دیدار با سران کشور‌های غربی بر آن‌ها تاکید کردیم. برخی کشور‌های غربی اکنون اعتراف می‌کنند که راه‌حل ۲دولتی امری اجتناب‌ناپذیر است.

وزیر خارجه ترکیه خاطرنشان کرد: اسرائیل به جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد و جامعه بین‌المللی باید این جنایت‌ها را متوقف کند. در غزه تنها فلسطینی‌ها نمی‌میرند بلکه تمام انسانیت می‌مرد.

فیدان همچنین گفت که کشورش کوچ اجباری مردم فلسطین را نمی‌پذیرد.

آفریقای جنوبی ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ شکایتی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری ارائه کرد، این دادگاه ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ به رژیم صهیونیستی دستور داد تدابیری را برای جلوگیری از وقوع کشتار جمعی فلسطینی‌ها و بهبود وضعیت انسانی در نوار غزه اتخاذ کند.

همچنین این دادگاه رژیم صهیونیستی را به ارائه گزارشی درباره نحوه اجرای این دستورات ظرف یک ماه از صدور حکم ملزم کرد.

دیوان بین‌المللی دادگستری پیشتر اعلام کرد آفریقای جنوبی درخواست فوری را برای تعیین اقدامات پیشگیرانه بیشتر و اصلاح حکم ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ دادگاه و نیز حکم بعدی آن در تاریخ ۱۶ فوریه گذشته در ارتباط با شکایت مطرح شده علیه رژیم صهیونیستی در خصوص اجرای توافقنامه ممنوعیت و مجازات کشتار جمعی در نوار غزه ارائه کرد.

طبق اعلام این دادگاه، آفریقای جنوبی در درخواست جدید خود اعلام کرد با توجه به اتفاقات جدید و تغییرات ایجاد شده در شرایط موجود در غزه به ویژه قحطی گسترش یافته در آنجا مجبور به بازگشت به دادگاه شده است.

دیگر خبرها

  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف