Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا هاشمی دوشنبه شب در هشتاد و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در مشهد افزود: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی برای این شهرستان فقط گروههای شغلی یک و ۲ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: با مشارکت مردم و کسبه از ابتدای محدودیت آذر ماه تاکنون، شاهد کاهش موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در این شهر هستیم که امیدواریم این همکاری تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد همچنین از فعالیت و همکاری ۷۲۰ پایگاه بسیج مساجد در اجرای طرح "مسجد سنگر سلامت" با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسات قرارگاه عملیاتی این طرح تا پایان طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی به صورت منظم برگزار خواهد شد.
وی افزود: طرح مسجد سنگر سلامت با هدف مدیریت و کنترل ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی در کلانشهر مشهد در حال اجراست.
هاشمی ادامه داد: قطع زنجیره انتقال کرونا با افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، کاهش تعداد بستری شدگان و پوشش حمایتی از گروههای در معرض خطر از دیگر اهداف این طرح است.

تداوم منع تردد شبانه در مشهد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: محدودیتهای تردد شبانه در مشهد با توجه به وضعیت نارنجی شیوع کرونا در این شهر از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد روز بعد همچنان ادامه دارد.

احمد ریواده افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا طی هفته آینده احتمال تغییر ساعت محدودیت رفت و آمد وسایل نقلیه در شهرها وجود دارد اما تاکنون دستورالعملی از ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه به این فرمانداری ابلاغ نشده است.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب ۹۶ اتحادیه است.

این شهرستان با ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه و ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستا است و کلانشهر مشهد با مساحت ۳۵۰ کیلومترمربع و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا یلدای متفاوت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا یلدای متفاوت ویروس کرونا مشهد فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا یلدای متفاوت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • معلمان باید به نقش و جایگاهشان افتخار کنند
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟