Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی‏، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که شامگاه یکشنبه وارد دوحه شد، امروز با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار کرد.

شیخ تمیم بن حمد در پایان دیدار با محمود عباس با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نوشت: در این دیدار بر موضع ثابت قطر در حمایت از مردم فلسطین‏، حل عادلانه مسئله آنان و لزوم وحدت و یکپارچگی در صفوف فلسطینی‌ها تاکید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباس هم در دیدار با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، او را در جریان تازه‌ترین رویداد‌ها در ارتباط با مسئله فلسطین و روند صلح خاورمیانه قرار داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، محمود عباس از امیر قطر به خاطر حمایت مستمر و دائمی دوحه از مردم فلسطین تشکر و سپاسگزاری کرد.

محمود عباس در اواخر ماه نوامبر گذشته در دو دیدار جداگانه از امان و قاهره با عبد الله دوم شاه اردن و عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در زمینه تازه‌ترین تحولات و مسایل فلسطین و روند صلح خاورمیانه گفت‌وگو کرده بود.

سفر‌های منطقه‌ای محمود عباس در حالی صورت می‌گیرد که فلسطینی‌ها با چالش‌های بزرگی از جمله طرح «معامله قرن»، طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن و امضای پی در پی توافقنامه‌های عادی سازی روابط کشور‌های عربی با تل آویو مواجه هستند.

محمود عباس همزمان با سفر‌های دوره‌ای خود به کشور‌های اردن، مصر و قطر در تلاش است کنفرانس بین المللی صلح در اوایل سال ۲۰۲۱ برگزار شود. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سپتامبر گذشته از آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد خواست گام‌های عملی برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح در اوایل سال آینده را بردارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی محمود عباس امیر قطر محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی