Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@08:46:23 GMT

بازپرس بابلی از سرباز وظیفه‌شناس عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۹۸۹۰

بازپرس بابلی از سرباز وظیفه‌شناس عذرخواهی کرد

قاضی بابلی که سرباز در حال خدمت در دادگستری این شهرستان را مورد بی‌مهری قرار داده بود، عصر روز دوشنبه از او و خانواده‌اش عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، اواخر هفته گذشته یکی از بازپرس های دادگستری بابل هنگام مراجعه به محل کارش از درب ورودی ارباب رجوع با درخواست سرباز وظیفه شناس برای بازرسی بدنی مواجه می شود و اجازه این کار را به سرباز نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب ورود قضات، کارشناسان و وکلای دادگستری بابل جدا از محل ورود ارباب رجوع است و به همین دلیل هم سرباز بابلی این بازرپرس را نشناخته و بر بازرسی بدنیش اصرار می ورزد. بازرپرس وقتی با سماجت سرباز مواجه می شود، سیلی به صورتش می زند، اقدامی که با اعتراض سرباز و خانواده اش مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: ستادکل: بدرفتاری با سرباز بابلی تأیید شد/ سرباز مذکور درسلامت است

این اقدام بازپرس بابلی در فضای مجازی هم بازتاب منفی ایجاد می کند ولی بعد از کش و قوس های چند روزه سرانجام شامگاه امروز نشستی با حضور رییس کل دادگستری مازندران و دادستان بابل در محل دادگستری استان در ساری برگزار شد و بازپرس بابلی از سرباز و پدرش در این جلسه عذرخواهی کرد.

محمد حسن کریمی سرباز بابلی پس از این نشست که به سازش ختم شد، گفت : ما به هیچ عنوان به دنبال حاشیه سازی نبودیم و جلسه امشب که با مدیران ارشد دستگاه قضایی استان و بابل برگزار شد با عذرخواهی بازپرس از بنده ختم به خیر شد و ما طرح شکایت نخواهیم کرد.

وی افزود : ما به هیچ عنوان دوست نداریم برای نظام خود حاشیه درست کنیم و من سرباز وطن هستم و تلاش می کنم براساس قانون برای اعتلای میهن تلاش کنم.

این سرباز وظیفه شناس بابلی از رسانه ها هم خواست که به این موضوع دیگر دامن نزنند و موضوع را تمام شده تلقی کنند.

دکتر محسن کریمی پزشک داروساز و پدر این سرباز هم گفت : ما از همان ابتدا هم به هیچ عنوان به دنبال حاشیه نبودیم و فقط خواسته ما این بود که این بازپرس از پسرم عذرخواهی کند که این موضوع با حضور رییس کل دادگستری مازندران و دادستان بابل انجام شد و از طرف ما هم این موضوع تمام شده است.

وی افزود : هر چند عده ای به ما پیشنهاد کردند که برای احقاق حق پسرم مقابل دادگستری تجمع کنند، ولی ما به هیچ عنوان به این سمت و سو حرکت نکردیم چرا که انقلاب ما دشمنان زیادی دارد و برای اعتلای این کشور خون های زیادی ریخته شد و مطالبه ما عذرخواهی بازپرس بود که انجام شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده سرباز مازندران بابل مشرق سرباز بابلی دادگستری مازندران هیچ عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرزبان در بانه به شهادت رسید

در پی تیراندازی افراد معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، تیراندازی افراد معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار لطف الله دارابی، جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: بر اثر تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

شهید «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه بود.

دیگر خبرها

  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • شهادت مرزبان بانه ای در درگیری با گروهک معاند
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی