Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دستور رییس کل دادگستری مازندران کمیته ویژه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان، مامور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی شد.

به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن اعلام این خبر، افزوده است: هیات مذکور عصر امروز با حضور رییس کل دادگستری و مسئول بازرسی نیروی انتظامی استان با تشکیل جلسه سه ساعته پس از استماع شکایت سرباز وظیفه که به اتفاق پدرش در جلسه حاضر شده بود و بررسی اوضاع و احوال به اظهارات مطلعین و استماع توضیحات قاضی با عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی از سرباز وظیفه نهایتا نامبرده از شکایت خویش صرفنظر و اعلام گذشت نموده است و مراتب توسط هیات نظارت بر حقوق شهروندی و مقامات ذی‌ربط صورتجلسه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است رییس کل دادگستری مازندران در پایان جلسه حقوق شهروندی دادگستری بر لزوم اهتمام تمامی قضات و کارکنان دستگاه قضائی بر حفظ کرامت انسانی و شان افراد به خصوص جوانان زحمت کشی که در کسوت مقدس سربازی در حال خدمت بی چشمداشت به کشور و مردم هستند، تاکید نمود.

وی با بیان اینکه نکته مهم که حفظ کرامت قضات، کارکنان و همه مراجعه‌کنندگان و متهمان جزو وظایف دستگاه قضایی است که شامل قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان می‌شود، اظهار کرد: کرامت در دادگستری باید نهادینه شود، این کرامت باید نسبت به وکیل، مراجعین، سربازان عزیز، متهمان، و خانواده‌های آنها در همه سطوح رعایت شود.

به گزارش ایسنا، رفتار ناپسند یکی از بازپرس‌های دادسرای بابل با سرباز یگان حفاظت دادگستری، امروز خبرساز شد و واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستري مازندران حقوق شهروندی حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

با استقبال رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است