Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین راهکار ها‌ی مبارزه با این ویروس رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

او افزود: گردهمایی‌های کوچک مثل دورهمی‌های خانوادگی باعث می‌شود حتی یک فرد ناقل، در طی سه ساعت همه‌ی افراد را مبتلا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر جندقی افزود: قدرت انتشار ویروس هم چنان بالاست و مردم باید کرونا را جدی بگیرند.

به گفته او ، زدن ماسک، پرهیز از تجمع و گردهمایی، شست و شو دست‌ها با آب و صابون، استفاده از مواد ضدعفونی کننده پایه الکی از بهترین را‌های مقابله با این ویروس است.

انتهای پیام /  گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اصغری کارشناس هواشناسی، گفت: امروز بارندگی‌ها در هرمزگان شدید است. در بوشهر احتمال سیل و آب گرفتگی وجود دارد و در کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر شده است.

اصغری تاکید کرد: نگرانی در خصوص بارش‌های سنگین در استان‌های جنوبی و غربی کشور همچنان وجود دارد و احتمال سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد؛ همچنین عشایر از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی گفت: این شرایط از بعد از ظهر امروز در استان‌های مرکزی و فردا در غرب و شمال‌غرب کشور وجود خواهد داشت و جمعه شدت بارندگی‌ها در تهران بیشتر است.

‌ کد خبر 6094914 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!