Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفن میلر، مشاور کاخ سفید به "فاکس اند فریندز" آمریکا تاکید کرد، نشست کالج الکترال طی امروز دوشنبه تنها اقدامی فرمالیته و ظاهری است و کنگره در نهایت دونالد ترامپ را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام خواهد کرد.

این مشاور تاکید کرد: زمان زیادی باقی مانده تا نتایج این انتخابات جعلی تصحیح شود و ترامپ رسما رئیس‌جمهوری کشور اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلر اظهار کرد: نمایندگان الکترال به ترامپ رای خواهند داد و نتایج را به کنگره خواهند فرستاد؛ چیزی که تمامی راه‌های اجرای قانون در نزد ما را تضمین خواهد کرد و این یعنی اگر ما در این پرونده‌ها در دادگاه‌ها پیروز شویم خواهیم توانست به آرای رای دهندگان تکیه کنیم.

این در حالی است که انتظار می‌رود نمایندگان الکترال ۵۰ ایالت آمریکا به علاوه واشنگتن دی.سی امروز با برگزاری نشست‌هایی رسما پیروزی جو بایدن دموکرات را از طریق آرای خودشان تایید کنند تا شکست دونالد ترامپ نهایی شود.

* ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها