Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@18:31:29 GMT

بایدن: اکنون زمان شروعی تازه است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۰۲۵۱

بایدن: اکنون زمان شروعی تازه است

فارس، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بامداد سه‌شنبه به پیشتازی خود در روند رأی‌دهی مجمع برگزینندگان آمریکا (الکترال کالج) واکنش نشان داد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، بایدن با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت: «اگر کسی تا پیش از این نمی‌دانست، اکنون همه ما می‌دانیم. چیزی که در قلب مردم آمریکا می‌تپد، دموکراسی است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «در این نبرد برای روح آمریکا، دموکراسی پیروز شد. ما، مردم رأی دادیم. اعتماد به ساختارهای ما حفظ شد. یکپارچگی انتخابات ما پابرجا ماند».

این سیاستمدار دموکرات همچنین گفت: «اکنون زمان شروعی تازه است. برای متحد شدن و برای احیا».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، بایدن قرار است این بیانیه را بعد از اعلام نتیجه نهایی روند رأی‌دهی الکترال کالج قرائت کند که فعلا بخش‌هایی از آن در رسانه‌ها منتشر شده است.

۵۳۸ نماینده موسوم به «گزیننده‌های رئیس‌جمهور» با شرکت در جلساتی در ایالت‌های خود رأیشان را بر اساس نتایج آرای مردمی به یکی از دو نامزد انتخابات خواهند داد.

اولین ایالت‌هایی که رأی‌گیری در آنها از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی آغاز شده «ایندیانا»، «نیوهمپشایر»، «تنسی» و «ورمونت» هستند. 

آرای الکترال روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ طی جلسه‌ای در کنگره با حضور اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان شمارش خواهد شد. 

به نوشته وبگاه بلومبرگ، شش ایالت میشیگان، آریزونا، جورجیا، نوادا، پنسیلوانیا و ویسکانسین، که ترامپ با شکایت‌های حقوقی سعی در تغییر نتیجه آراء آنها داشت، به بایدن رأی داده‌اند.

این در حالی است که پیش از این، «سیدنی پاول» وکیل پیشین ترامپ گفته بود رئیس‌جمهور آمریکا می‌تواند برای پیشبرد ادعاهای خود درباره نادرست بودن نتیجه انتخابات، به قانون اجرایی سال ۲۰۱۸ مبنی بر دخالت کشورهای خارجی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور متوسل شود.

پربیننده ترین تجربه تلخ برجام تکرار می‌شود؟ پاسخ روحانی به احتمال دیدار با بایدن اعلام نتایج آرای الکترال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا/ ترامپ۲۲۹ و بایدن ۲۲۹رأی کار در کشور استرالیا دیگر آرزویی محال نیست! کنگره ترامپ را پیروز اعلام می‌کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جو بایدن نامزد حزب دموکرات ایالت میشیگان دموکراسی دونالد ترامپ جو بایدن کنگره ایالت میشیگان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد حزب دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد

مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین