Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:11:09 GMT

توپخانه رژیم صهیونیستی مرکز غزه را هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۰۳۱۲

توپخانه رژیم صهیونیستی مرکز غزه را هدف قرار داد

تهران- ایرنا- منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در مرکز غزه را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، گلوله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در شهرک جحر الدیک واقع در مرکز غزه برخورد کرده است.

بر اساس این گزارش، در این حمله تنها خسارت‌هایی به منزلی که گلوله توپ به آن اصابت کرده، وارد شده و کسی آسیب ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر برخی منابع محلی فلسطینی گزارش کرده بودند که یک دیده‌بانی وابسته به نیروهای کنترل میدانی در شرق استان دیر البلح هدف قرار گرفته است.

آخرین بار اوایل آذر ماه بود که ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک راکت از نوار غزه به فلسطین اشغالی، یک برج دیدبانی نیروهای مقاومت را در شرق شهرک بیت حانون در شمال غزه هدف قرار داد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین ارتش رژیم صهیونیستی مشرق رژیم صهیونیستی هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح

رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که ارتش این رژیم دستور داد فلسطینی‌ها فورا شرق رفح را تخلیه کرده و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از ساکنان شرق منطقه رفح خواست فورا منطقه را تخلیه و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال تهدید کرد، به تعقیب جنبش حماس در همه جای غزه تا بازگشت همه اسرای اسرائیلی ادامه خواهد داد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که یواو گالانت، وزیر جنگ این رژیم با وزیر امور خارجه آمریکا درباره آغاز تخلیه رفح گفت‌وگو کرد.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به شهر رفح از دیروز تا این لحظه، 22 نفر به شهادت رسیده‌اند.

ایهود باراک که اخیراً با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می‌کرد با انتقاد تند و شدیداللحن از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: حمله به رفح یک اشتباه راهبردی شدید است که می‌تواند هزینه‌های گزافی برای اسرائیل به‌همراه داشته باشد.

او در این زمینه تأکید کرد: ورود زمینی ما به رفح به این معنی نیست که ما در یک‌قدمی پیروزی قاطع قرار گرفته‌ایم بلکه یک گام به‌سوی شکست قاطع برداشته‌ایم.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همچنین پیش‌بینی کرد: حماس حتی در روز پس از پایان جنگ هم در غزه باقی خواهد ماند، کابینه نتانیاهو ما را به وضعیتی خواهد رساند که ما با وجود پرداخت هزینه‌های سنگین شاهد هیچ دست‌آوردی در غزه تغییر نخواهیم بود.

حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم