Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی/ مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 یکشنبه با برگزاری یک دیدار به پایان رسید تا حریف شرق آسیایی پرسپولیس در فینال مشخص شود. اولسان هیوندای کره‌جنوبی 2-1 از سد ویسل کوبه ژاپن گذشت و شنبه 29 آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برای کسب دومین قهرمانی آسیا مقابل گل محمدی و شاگردانش صف آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولسان هیوندای که در گروه F لیگ قهرمانان با اف‌سی توکیو ژاپن، شانگهای شنهوا چین و پرث گلوری استرالیا همگروه بود، با 5 برد، یک مساوی، 14 گل زده، 5 گل خورده و 16 امتیاز به‌عنوان تیم اول از این گروه صعود کرد. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی 3-0 ملبورن ویکتوری استرالیا را از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی هم برابر بیجینگ گوان چین 2-0 به پیروزی رسید و در نیمه نهایی هم که از سد ویسل کوبه ژاپن گذشت. این باشگاه قدمت چندانی ندارد و در سال 1983 تأسیس شده است. افتخارات این تیم در کی لیگ کره جنوبی تنها 2 قهرمانی در سال‌های 1996 و 2005 است. اولسان یکبار در سوپرجام کره در سال 2006 قهرمان شد. البته این باشگاه نه چندان مشهور در لیگ قهرمانان آسیا هم قهرمان شده و در سال 2012 فاتح این جام معتبر آسیایی شده است. کیم دو هوون، سرمربی اولسان هیوندای بعد از راهیابی تیمش به فینال گفت:«ما در لیگ قهرمانان آسیا در هر بازی بیشتر از 2 گل به رقبا زدیم به‌همین خاطر جو خوبی در تیم حاکم است. در شرایط کنونی مهم‌ترین چیز این است که در این چند روز خوب ریکاوری کنیم. می‌خواهیم با جام قهرمانی به کره برگردیم.» جلال چراغپور، کارشناس فوتبال درباره شانس پرسپولیس برای پیروزی در فینال به ایسنا، گفت:«آیتم‌هایی وجود دارد که اگر کادرفنی پرسپولیس آنها را استخراج کند و آنالیزورهای تیم هم اطلاعات درستی در اختیارشان بگذارند، تیم کره‌ای قابل بردن است اما اگر چشم بسته و سنتی وارد بازی شوند، آنها از فاصله مدافعان و هافبک‌های ما براحتی استفاده می‌کنند. میان دو دفاع وسط پرسپولیس و دو هافبک میانی، یک فاصله وجود دارد که باید پوشش داده شود. کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک باید نزدیک یکدیگر بازی کنند تا فاصله‌ای بین آنها نباشد. پشت سر آنها هم نباید بین سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان فاصله باشد. دو هافبک تیم‌ باید یکی جلو و دیگری عقب باشد تا میان آنها مربع تشکیل نشود. یعنی میان دو مدافع میانی و دو هافبک میانی نباید مربع ایجاد شود. در واقع چیدمان آنها نباید ۲-۲ باشد، باید ۲ - ۱ - ۱ باشد.»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اولسان هیوندای لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان