Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:30:05 GMT

خلخال نیازمند راه‌های ارتباطی مناسب است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۰۶۷۴

خلخال نیازمند راه‌های ارتباطی مناسب است

به گزارش ایرنا ، علی نباتی روز سه‌شنبه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم خلخال افزود: از گذشته شاخص بهره‌مندی مردم منطقه از راه‌های مناسب بین‌شهری و روستایی در مقایسه با سایر مناطق استان و کشور پایین بوده و انتظار از مسوولان راه و شهرسازی و همچنین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاهش فاصله این شاخص و ارتقای ایمنی راه‌های ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: استانداردسازی جاده‌ها از جمله اجرای خط‌کشی، تکمیل پروژه روشنایی مسیر جاده‌های ارتباطی و مه‌گیر منتهی به استان گیلان ، شناسایی و حذف نقاط حادثه‌خیز ، تجهیز جاده‌ها به دوربین‌های هوشمند ترافیکی ، حل مشکل آنتن‌دهی در راه‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع برای حضور ماموران پلیس و امداد برای کمک به مصدومان حوادث از نیازهای ضروری منطقه است.

وی با بیان این که در حال حاضر محورهای ارتباطی خلخال به مرکز استان اردبیل و به سمت استان گیلان فاقد دوربین‌های  هوشمند ترافیکی هستند، گفت: این شهرستان فاقد یک کیلومتر بزرگراه و دوبانده برای دسترسی به مرکز استان و یا کشور است.

دادستان عمومی و انقلاب  خلخال نیز در این جلسه که با حضور جمعی از مدیران راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برگزار شد، تشریح کرد: مردم خلخال منتظر عملی شدن قول رییس سازمان برنامه و بودجه درباره تخصیص اعتبارات قول داده شده زمستان سال گذشته ایشان هستند.

آرش جعفری افزود: اگر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین بخش از هزینه‌های برفروبی برف سنگین بهمن ماه سال گذشته تخصیص می‌یافت، بسیاری از مشکلات مالی مربوط به بدهی شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شرکت‌های بخش خصوصی ناشی از اجاره ماشین‌آلات برفروبی معابر شهری و راه‌های بین‌شهری و روستایی منطقه حل شده بود.

دادستان خلخال به کمبود نیروی انسانی در پلیس راه مستقر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعدد محورها ، مسافت یک هزار کیلومتری راه‌های منطقه و کمبود تیم‌های پلیس راه مشکلاتی برای مسافران و رانندگان ایجاد می‌کند.

جعفری اظهارداشت: غیراستاندارد بودن جاده خلخال - گیوی و گذر این جاده از کنار سد کوثر موجب ریزش سنگ به جاده ، رانش این مسیر و هزینه‌ کرد اعتبارات کلان برای مرمت و بهسازی جاده می‌شود.

کلیم‌الله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل و علی یوسف‌زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه کمبود اعتبارات را عامل کندی اجرای طرح ارتقای ایمنی راه‌ها و توقف و تاخیر پروژه‌های راهداری و راه‌سازی اعلام کردند.

برچسب‌ها دادگستری خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خلخال استان اردبیل دادگستری خلخال استان اردبیل اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد