Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با محرومیت‌های روستاهای شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: مسئولان به زیرساخت‌های روستایی بروجرد توجه بیشتری داشته باشند. - اخبار استانها -

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: تمام زیرساخت‌های روستایی بروجرد نیاز به رسیدگی دارند و مسئولان در این رابطه نباید کوتاهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه بعد از سیل سال 98 تاکنون مسئولان به هیچ یک از قول‌هایی که به روستائیان داده‌اند عمل نکرده و در واقع شرایط به همان گونه که بوده همچنان هست و تغییر فاحشی انجام نگرفته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قبل از این که دوباره با یک فاجعه روبه‌رو شویم مشکل روستانشینان ما باید برطرف شود، تمام پل‌ها و جاده‌های روستایی بعد از سیل فروردین 98 آسیب دیده و حتی در برخی جاها کلا تخریب شده اما وضعیت همچنان به همان منوال قرار دارد و مرمتی انجام نشده است.

وی در رابطه با روستاهای بخش سیلاخور بیان کرد: روستاهای بخش سیلاخور شهرستان بروجرد خیلی محروم‌ هستند و ابتدای‌ترین خواسته‌های آنها روی زمین مانده است، بحث جاده یک خواسته و مطالبه معمولی برای روستایی به حساب می‌آید ولی تعدادی از روستاهای ما از همین هم محروم‌ هستند.

عقب‌ماندگی گازرسانی به روستاهای شهرستان طارمحکایت مدرسه مجازی ‌در روستاهای طبس / دانش‌آموزان برای یافتن اینترنت مجبورند کیلومترها از روستا دور شوندبرخی روستاهای استان ایلام همچنان از دسترسی به شبکه تلفن‌همراه محروم هستند

مقصودی تاکید کرد: هر روستایی که سرکشی می‌کنیم مشکل مخابرات، برق، آب، جاده، کشاورزی و لایروبی رودخانه‌ها و  نبود امکانات بهداشتی وجود دارد، ما به عنوان نماینده این قشر ضعیف و زحمتکش تمام خواسته‌های روستائیان را به مسئولان گوش زد کرده و اعلام می‌کنیم که پیگیر هم هستیم ولی متاسفانه مسئولان پای کار نیستند.

وی تصریح کرد: باید به نقطه‌ای برسیم که مسئولان با افتخار اعلام کنند که مشکلات سال گذشته فلان روستا در فلان بخش حل و فصل شده و تمام نیرو و قوای خود را برای مشکلات جدید در روستاهای جدید بگذاریم نه این که وقت و زمان بگذاریم برای مشکلی که چندین سال است کسی برای رفع آن اقدامی نشده است این به معنی اتلاف وقت، بودجه و سرمایه است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان شهرستان اظهار داشت: تقاضا دارم که مسئولان توجه بیشتری به مشکلات روستاها داشته باشند. در فصل سرما هستیم و بارندگی‌های فصلی به‌زودی شروع می‌شود، نمی‌خواهیم که دوباره اتفاقات بد گذشته تکرار شود و مردم نجیب و شریف روستایی با مشکلات قبلی مواجه شوند از همه مسئولان، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها می‌خواهم برای رفع مشکلات روستانشینان ما به ویژه روستاهای دور دست و محروم اقدامات لازم را انجام دهند و به داد دل این مردم برسند.

انتهای پیام/642/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند