Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:36:31 GMT

تخلفِ مالیاتی پسر «جو بایدن» برملا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۰۸۱۰

تخلفِ مالیاتی پسر «جو بایدن» برملا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، شبکه خبری فاکس نیوز روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» نامزد پیروز در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ۴۰۰ هزار دلار درآمد خود از شرکت اوکراینی فعال در حوزه انرژی موسوم به «بوریسما هلدینگز» را به سازمان امور مالیاتی آمریکا (IRS) اعلام نکرده است.

فاکس نیوز در گزارش خود با استناد به یک نامه غیررسمی که جزئیات درآمد هانتر بایدن را در بازه زمانی ۱۷-۲۰۱۳ نشان می‌دهد، ادعا کرد که پسر بایدن پس از پیوستن به هیأت مدیره شرکت بوریسما در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۰۰ هزار دلار از درآمد حاصله خود را گزارش نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در صدد تعیین یک مشاور حقوقی ویژه است که علاوه بر بررسی ادعاهای تقلب در انتخابات ماه نوامبر، اتهام‌های مطرح شده علیه پسر جو بایدن را نیز پیگیری نماید.

این در حالی است که چهارشنبه گذشته، هانتر بایدن اعلام کرد که دفتر دادستان آمریکا در ایالت دِلاور تحقیقات خود را در مورد امور مالیاتی وی آغاز کرده است. یک منبع آگاه نیز به شبکه خبری فاکس نیوز گفت که تحقیقات مزبور شامل معاملات ادعایی بایدن با چین نیز خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر الیگیتور فیش پسر بایدن تخلف مالیاتی فاکس نیوز افشاگری لایحه بودجه 1400 روح الله زم نشان نصر رود ارس واکسن فایزر الیگیتور فیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش صدای ایران،عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان