Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: ملی‌پوشان در اردوهای قبلی از شرایط آمادگی مطلوبی برخوردار بودند.

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی با کمان از هفته آینده اظهار داشت: خوشبختانه شرایطی فراهم شده که از شنبه هفته آینده اردوی تیم ملی استارت بخورد هر چند که قرار بود از ابتدای ماه جاری تیراندازان به اردو بیایند، اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی که در کشور ایجاد شده بود، بنا به دستور دولت تعطیل شده بود این‌ امکان برای ما فراهم نشد، اما اکنون خداراشکر با توجه به محدود شدن ویروس کرونا اردوی ما از روز شنبه آغاز و به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملی‌پوشان در اردوهای قبلی از شرایط آمادگی مطلوب برخوردار بودند، اما به دلیل تعطیلی اردوهای تیم ملی به دلیل کرونا در این مدت ورزشکارانی که امکان تمرین در سالن‌های ورزشی را داشتند با فرستادن فیلم ما را در شرایط آمادگی جسمانی و رکوردی خودشان قرار می‌دادند و آنهایی هم که این امکان برایشان فراهم نبود به انجام تمرینات بدنسازی می‌پرداختند تا از شرایط آمادگی دور نشوند.

سرمربی تیم ملی کامپوند تصریح کرد: بنا به تصمیم فدراسیون جهانی استارت مسابقات بین‌المللی از اردیبهشت سال آینده زده خواهد شد و برنامه ما این است که شرایطی را فراهم سازیم تا تیراندازان به آمادگی مطلوب برسند تا بهترین شرایط در مسابقات برای کشورمان تیر بزنند. برآورد ما این است که خیلی زود بچه‌ها به حالت خوب خودشان برگردند زیرا در مدتی که خانه بودند از انجام تمرینات بدنسازی غافل نبودند.

عبادی در مورد اینکه حمایت‌ها از تیراندازان تا کنون چگونه بوده است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور حکفرماست، فدراسیون سعی کرد در حد توان خودش از ما حمایت کند و خوشبختانه از این بابت هیچ گونه مشکلی نداشتیم؛ از این بابت از مسئولان فدراسیون کمال تشکر قدردانی را داریم.

وی در پایان با اشاره به آغاز لیگ تیراندازی از پنجشنبه هفته جاری اظهار داشت: قرار است از پنجشنبه هفته جاری لیگ تیراندازی شروع شود که از دو منظر اتفاق خوبی است؛ یکی اینکه از لحاظ آمادگی تاثیر زیادی روی ورزشکاران دارد تا در شرایط مسابقه‌ای قرار بگیرند تا ما ارزیابی بهتری برای وضعیت آمادگی آنها داشته باشیم و اینکه از لحاظ مالی هم کمک حال آنها خواهد بود تا در این اوضاع سخت با آسودگی زیاد به دنبال اهداف بزرگ خودشان باشند.

بیشتر بخوانید: شعبانی بهار: برخی هجمه‌ها سازماندهی شده است/ منافع عده‌ای تامین نشده و شیطنت می‌کنند

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اسماعیل عبادی تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیروکمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان اسماعیل عبادی تیراندازی با کمان فدراسیون تیراندازی با کمان فدراسیون تیروکمان شرایط آمادگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

کد خبر 848182 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم