Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کمترین حق تیم رحمتی مقابل استقلال حفظ 1 امتیاز بود و اگر هم بازیکن‌شان به شکل آماتورگونه‌ای اخراج نمی‌شد، ضعف‌های خط دفاعی استقلال مشهودتر بود.

علی لطیفی، پیشکسوت تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره تقابل آبی‌ها با تیم شهرخودرو در مشهد اظهار داشت: این بازی به دو بخش خوش‌شانس و بدشانس تقسیم می‌شد که محمود فکری در قسمت خوش‌شانسی و سیدمهدی رحمتی هم در بخش بدشانسی آن ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از مسائل فنی و تاکتیکی، استقلال در مشهد تیم خوش‌شانس بازی بود و توانست که 3 امتیاز حساسی را دشت کند.

وی در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: طی روزهای اخیر فشارهای زیادی به اردوی استقلال و کادرفنی این تیم وارد شد و آبی‌ها فقط برای پیروزی به مشهد رفتند و فعل خواستن را هم در نیمه اول تقابل با شهرخودرو صرف کردند. مشکلات دفاعی اما هنوز هم گریبان‌گیر تیم استقلال هست و با این وضعیت تیم با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

لطیفی درمورد ضعف دفاعی تیم استقلال در دیدار با شهرخودرو عنوان کرد: واقعاً اگر رشید مظاهری نمی‌درخشید و احمد الجبوری هم بی‌دقتی و عجله نمی‌کرد، حتی شهرخودروی 10 نفره هم می‌توانست به استقلال آسیب برساند. کمترین حق تیم رحمتی مقابل استقلال حفظ 1 امتیاز بود و اگر هم بازیکن‌شان به شکل آماتورگونه‌ای اخراج نمی‌شد، ضعف‌های خط دفاعی استقلال مشهودتر بود.

پیشکسوت استقلال با اشاره به لزوم حمایت اصولی از کادرفنی آبی‌پوشان، تاکید داشت: پشتیبانی از محمود فکری اما نباید به‌شکل کورکورانه و تعصبی باشد. استقلال با این سبک بازی و تفکرات کادرفنی به مشکل خواهد خورد و محمودخان هم می‌داند که باید فکری به حال ساختار دفاعی تیمش بکند.

وی همچنین افزود: همین مشکلات در دفاع باعث شد تا وینفرد شفر و فرهاد مجیدی نتوانند در استقلال موفق شوند و نهایتاً اخراج شدند. برای مثال اگر پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد، صرفاً به‌علت ثبات و ساختار مناسب در خط دفاعش است. در تمامی ارکان و مراحل باید ساختار دفاعی تیم استقلال ترمیم شود.

علی لطیفی در خصوص خریدهای جدید تیم استقلال گفت: از انتخاب چنین بازیکنانی برای ترکیب تیم استقلال خوشحالم و این چند نفر نشان دادند که مهره‌های توانمندی هستند. مهدی مهدی‌پورف رشید مظاهری، احمد موسوی و محمدحسین مرادمند خیلی خوب کار کردند و در ترکیب هم جا افتاده‌اند.

وی به عدم گلزنی مهاجمان تیم استقلال هم اشاره داشت و در تشریح دلایل آن بیان کرد: یک تیم اگر نیاز به خط حمله خوب دارد، باید کمربند خط میانی‌اش محکم باشد. مشکل فعلی استقلال مهاجم‌ها نیستند، امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی همیشه از خوب‌های ترکیب بوده‌اند و شیخ دیاباته هم که نیازی به تعریف ندارد، اما آمار هافبک‌های استقلال در این فصل خوب نیست و موقعیت‌سازی خیلی کم شده.

لطیفی ادامه داد: خط هافبک استقلال نیاز به تحرک و پویایی زیادی دارد. قبلاً هر بازی مهاجم‌های استقلال 2-3 بار تک به تک می‌شدند اما الان موقعیت‌سازی خیلی کم شده.

پیشکسوت تیم استقلال درباره وضعیت فرشید اسماعیلی نیز اظهار داشت: اولین دلیل موفقیت هر تیمی نظم است و این موضوع باید تحت هر شرایطی رعایت شود. اسماعیلی هم مهره بدی نیست اما باید جریمه و توبیخ شود و عذرخواهی کند تا بتواند به رختکن تیم برگردد.

علی لطیفی نهایتاً در خصوص بازی استقلال با ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر گفت: اگر نمایش استقلال مانند بازی با شهرخودرو باشد، به مشکل می‌خوریم. صعود استقلال به صدر جدول اتفاق خوبی‌ست که باعث شخصیت‌دهی به اردوی تیم و افزایش اعتبار می‌شود و باید از این موضوع به خوبی برای پیروزی در اصفهان استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم