Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، رویت یک تمساح در دریاچه چیتگر و حتی انتشار عکسی از آن به موضوع قابل توجهی تبدیل شده است. از سویی برخی از زیست شناسان و جانورشناسان می گویند با توجه به شرایط زندگی تمساح امکان ندارد این جانور در دریاچه چیتگر وجود داشته باشد و از سویی دیگر گفته می شود جانوری که در دریاچه چیتگر مشاهده شده در واقع یک نوع ماهی به نام «فیش الیگیتور» است که سری شبیه به سر تمساح دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال امروز گروه های تحقیق و بررسی عازم دریاچه چیتگر شدند تا ردی از این تمساح بگیرند و اگر واقعا وجود داشت آن را صید و به نقطه دیگری منتقل کنند.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی در این رابطه به جام جم آنلاین گفت: ما امروز کل دریاچه را گشتیم و چیزی هم پیدا نکردیم. ما در چند روز آینده نیز به تحقیق و بررسی خود ادامه می دهیم.

ملکی عنوان کرد: ما تخصصی در رابطه با این موضوع که آیا اصلا این تمساح وجود دارد یا خیر نداریم. اصلا وجود این تمساح در دریاچه چیتگر ثابت نشده است. اگر ما الان در حال بررسی و گشت زنی در دریاچه چیتگر هستیم فقط بر اساس اخباری که منتشر شده این کار را می کنیم.

سخنگوی آتش نشانی افزود:  امروز ما هم از طریق زمینی و هم از طریق قایق و پهباد اقدام به بررسی دریاچه کردیم و چیزی یافت نشد. این منطقه به دقت رصد شده است و دو، سه روز آینده این کار ادامه خواهد داشت.

ملکی تاکید کرد: موضوع وجود داشتن تمساح در دریاچه چیتگر یک موضوع تخصصی است که افراد صاحب نظر و متخصص باید در اینباره نظر بدهند و به ما کمک کنند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تمساح چیتگر دریاچه دریاچه چیتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت

محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : شعار امسال روز مامایی با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشورمان هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت است که ۶۰ درصد تکالیف اجرای قانون جوانی جمعیت بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

محمدی بیان کرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و تکالیف وزارت بهداشت، حوزه مامایی بیشترین سهم را در اجرای این قانون دارند و بیشترین کنش را با زوجین دارند در واقع آنها در حوزه بهداشت، مشاوره ازدواج، مراقبت بارداری، آموزش‌های لازم فعال‌اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، ترویج زایمان طبیعی به کمک متخصصان مامایی در دستور کار قرار گرفته و اطلاع‌رسانی خطرات سزارین به عنوان تهدید نسل به مادران باردار گوشزد می‌شود درحالی‌که زایمان طبیعی سبب کاهش خطرات فرزندآوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: ارائه مشاوره و اصلاح سبک زندگی در زوجین جوان و اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از روش‌های جلوگیری از بارداری به اطلاع خانواده‌ها می‌رسد.

محمدی خاطرنشان کرد: متخصصان رشته مامایی در چهار حوزه بهداشت، درمان، مراکز خصوصی و آموزش در دانشکده پزشکی مشغول فعالیت هستند و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مشاوره و آموزش‌های لازم را به زوجین و مادران باردار ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در استان کرمانشاه ۸۵۰ متخصص و کارشناس مامایی وجود دارد که با تخصص خود در حوزه‌های مختلف به خانواده‌ها برای بهداشت و درمان و سلامت خانواده به‌ویژه مادران باردار و فرزندان کمک می‌کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد