Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم سروقامتان بابل، با حساب ۳ بر صفر مقابل اکسون تهران باخت.

در این مسابقه که از گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان کشور در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، اکسونی‌ها با مربیگری اورانوس احمدی موفق شدند در ۳ دست و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱، سروقامتان بابل را از پیش رو بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان نادره رمضانی در تیم جوان و کم توان مالی سروقامتان بابل با ۶ باخت و بدون برد به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافتند تا برای کسب عنوان‌های پنجم تا هشتم به مصاف دیگر حریفانش از گروه ب مسابقات بروند.

در آخرین مسابقه دور مقدماتی، گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان کشور، سایپا تهران با نتیجه ۳ بر صفر، شهرداری قزوین را شکست داد تا با ۱۸ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله پایانی صعود کند.

شهرداری قزوین هم با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

اکسون تهران با ۲ برد و ۷ امتیاز در این گروه سوم شد و سروقامتان بابل بدون برد در جایگاه چهارم جای گرفت.

در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان کشور، تیم‌های اول و دوم گروه‌های الف و ب در یک گروه برای رتبه‌های اول تا چهارم به دیدار هم می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه مقدماتی در مرحله نهایی برای رتبه‌های پنجم تا هشتم با یکدیگر روبرو می‌شوند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال شهید حاج قاسم سلیمانی فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال سروقامتان بابل بانوان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی

پارسائیان معاون فرهنگی و هنری سپاه الغدیر استان یزد گفت: اختتامیه دومین جشنواره سرود فجر بسیج یزد در بخش خواهران و برادران با موضوعات استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک کش صهیونیستی، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، ایران زیبا و ایران قوی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ بانوی ایرانی، افزایش جمعیت و فرزند آوری، مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ بانوی ایرانی، امید افرینی و افزایش نشاط اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: تعدا ۶۵ گروه در این جشنواره ثبت نام کرده بودند که ۲۵ گروه به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۵ گروه برادران و ۱۰ گروه خواهران بودند.

پارسائیان ادامه داد: شروع فراخوان و مهلت ارسال آثار از اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ بود و بازبینی آثار از ۱۵ فروردین ماه تا ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت.

سرهنگ پارسائیان یاداور شد: بخش نهایی جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و گروه‌های برتر جشنواره استانی به مرحله کشوری راه یافتند.
 
ترویج روحیه و معارف انقلابی با زبان هنر و زمینه سازی برای ظهور و بروز استعداد‌ها هم از اهداف برپایی این جشنواره به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند