Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:13:33 GMT

کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۱۲۳۳

کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان

ایسنا/گیلان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه هشت ماهه سال گذشته شاهد کاهش طلاق های توافقی و غیر توافقی در استان گیلان هستیم.

احمد آقایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه براساس آمارهای موجود شرایط کرونایی باعث کاهش آسیب ها در گیلان شده است، اظهار کرد: در بسیاری از جرائم شاهد کاهش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه هشت ماهه سال گذشته شاهد کاهش طلاق های توافقی و غیر توافقی در استان گیلان هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و در حالی که بسیاری تصور داشتند به دلیل در خانه ماندن آستانه تحمل ها پایین خواهد آمد و شاهد افزایش پرونده های طلاق خواهیم بود؛ اما عکس این موضوع اتفاق افتاد و کاهش این آمار بسیار برای ما خوشایند است.

آقایی همچنین از کاهش هشت درصدی استان گیلان در ضرب و جرح عمدی طی هشت ماه گدشته سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: براساس آمارها شاهد کاهش ۱۱ درصدی خشونت در استان گیلان هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع براساس آمارها شاهد کاهش چهار درصدی کل جرائم در استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پيشگيري از وقوع جرم طلاق کاهش جرایم اجتماعی هشت ماهه سال استان گیلان شاهد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

صنعت واردات خودرو از چین به دلیل بسته شدن بنادر اسرائیل فلج شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه اقتصادی گلوبس در گزارشی نوشت، شرایط فعلی در اسرائیل باعث شده است تا صادرات خودرو از چین به اسرائیل در سه ماهه اول از سال 2024 به شکل قابل توجهی فلج شود.

براساس گزارش‌های منابع رسمی، صادارت خودروهای هیبردی چینی به اسرائیل در سه ماهه اول از سال جاری میلادی 51 درصد کاهش یافته است، که در آمار صادارت گمرک چین به آن اشاره شده است.

براساس آمار منتشر شده، صادرات خودروهای هیبریدی از چین به اسرائیل در ماه مارس 33 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن کاهش یافت.

گفتنی است رسانه‌های عبری زبان، تاکنون بیش از یک گزارش از تاثیر اقدامات نیروهای مسلح یمن در فلج کردن اقتصاد اسرائیل منتشر کرده‌اند.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق