Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد جلود در دیدار با مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تشریح برنامه های فدراسیون جهانی وزنه برداری از عدم کسب سهمیه توسط چهره های نام دار وزنه برداری ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: به هیچ عنوان نمی توان بازیهای المپیک را خالی از قهرمانان خوش نام و موفقی همچون رستمی و مرادی تصور کرد،  به همین خاطر امیدوارم وزنه برداری ایران با یک برنامه ریزی مناسب بتواند به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری در ادامه نشستی که با سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل نیز حضور داشت، عنوان کرد: جایگاه وزنه برداری ایران از گذشته های دور، رفیع و قابل احترام بوده و انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

جلود ضمن اعلام دغدغه دست اندرکاران فدراسیون جهانی وزنه برداری برای حضور ورزشکاران موفق و پاک از جمله وزنه برداران ایران یادآور شد: از هیچ کمکی به فدراسیون ایران دریغ نمی کنیم و سخت چشم انتظار ثبت نام وزنه برداران ایران در استارت لیست بازیهای المپیک ۲۰۲۰ هستیم.

صالحی امیری نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های جلود و فدراسیون جهانی از فدراسیون ایران اظهار داشت: از حسن نظر و ابراز نگرانی شما که قطعا به دلیل علاقمندی شخصیتان به وزنه برداری ایران است تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود:قطعا برنامه ریزی و پشتیبانی لازم از سوی کمیته برای پیگیری برنامه های فدراسیون جهت آماده سازی و اعزام ورزشکارانش به رقابت‌های کسب سهمیه همانندقبل صورت خواهد پذیرفت و ما نیز امیدواریم که وزنه برداری همانند المپیک های پیشین برای کاروان ایران افتخار بیافریند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری محمد جلود المپیک توکیو وزنه برداری ایران فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری