Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر دولت انتقالی سودان اعلام کرد که پارلمان آتی این کشور درباره مساله عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تصمیم نهایی می گیرد.

 به نقل از المیادین، عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان گفت: موضع فعلی سودان درخصوص موضوع عادی‌سازی روابط با اسرائیل تغییری نکرده است و ما منتظر پارلمان بعدی برای تصمیم گیری نهایی در این باره هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت که حذف نام سودان از فهرست تروریسم آمریکا به حل مشکل بدهی‌های بالغ بر ۶۰ میلیاردی این کشور کمک خواهد کرد.

وی گفت ، "دولت آمریکا در هماهنگی کامل با ما کار می کند ، و در گفتگو با کنگره آمریکا به ما کمک و پشتیبانی بسیاری کرد.

پس از گذشت ۵۲ روز از اعلام عادی‌سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه آمریکا رسما اعلام کرد که نام سودان را از لیست کشورهای حامی تروریسم حذف کرده است.

سودان از سال ۱۹۹۳ در لیست کشورهای حامی تروریسم آمریکا قرار گرفته بود. اما در تاریخ ۲۳ اکتبر، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سودان در بیانیه مشترکی از دستیابی خارطوم و تل‌آویو به توافق عادی‌سازی روابط بین این دو طرف خبر دادند و در پی آن دولت آمریکا به خارطوم قول داد که نام سودان را از لیست مذکور خارج سازد. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بایرن مونیخ برای فصل آینده همچنان نامشخص است. پس از اعلام خبر جدایی توماس توخل در پایان فصل، گزینه اصلی باواریایی‌ها ژابی آلونسو بود که اعلام کرد در بایر لورکوزن می‌ماند. سپس به سمت یولیان ناگلزمان رفتند اما او هم قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کرد. درنهایت رالف رانگنیک که سرمربی‌گری تیم ملی اتریش را برعهده دارد، تبدیل به گزینه اول بایرنی‌ها شده است.

اولی هوینس در گفت‌وگوی جدیدش در مورد انتخاب رانگنیک گفت:«با او تماس گرفته شده و در حال صحبت هستیم. فکر می‌کنم ظرف یک هفته تصمیمی خواهیم گرفت.»

روند تصمیم‌گیری چگونه است؟
«ما در حال بحث در مورد این موضوع هستیم و مثلاً اگر یکی از تصمیم‌گیرندگان(اعضای هیئت‌مدیره) با مربی جدید مخالف باشد، او نمی‌آید و ما به سراغ گزینه دیگری می‌رویم. طبیعتاً فقط من نیستم که حق تصمیم‌گیری دارم و هربرت هاینر و دیگران نیز این حق را دارند.»

نظری در مورد ناگلزمان دارید؟
«با او تماس گرفته شد، اما نه از طریق من و رومنیگه، بلکه از طرف مکس ایبرل و کریستوف فرویند، که عملکرد بسیار خوبی دارند. اگر آلمان در مسابقات یورو موفق باشد، این تصمیم درستی از سوی یولیان بوده است. اگر او شکست بخورد، فاجعه خواهد بود.»

دیگر خبرها

  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد