Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به اظهارات رئیس جمهور، گفت: لازم است ایشان به فکر حل کردن مشکلات اقتصادی مردم باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدعلی یزدی خواه نماینده تهران در مجلس شورای اسلامیدر نشست علنی امروز (سه شنبه، 25 آذر) قوه مقننه طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور در ارتباط با اظهارات ایشان پیرامون عدم رسیدگی مجلس به لوایح دولت، گفت: به عنوان خادمان ملت از روز گذشته مورد سوال واقع شدیم که چگونه به همه وعده ها عمل شده؛ چرخ سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد می چرخند، پاسپورت ایرانی داریم و وضع معیشت مردم خوب است، در حالی که آقای رئیس جمهور در قرنطینه حضور قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: از آقای رئیس جمهور تقاضا می شود از قرنطینه بیرون آمده و به مردم سر بزند و درد مردم تهران به خصوص مردم جنوب تهران را بشنود و مشکلات آن ها از حیث بیکاری، تورم و قیمت های افسارگسیخته را از نزدیک ببیند. در حالی که نزدیک به 8 ماه است کشور را معطل کرده و می خواهد برای 4 سال آینده نیز مشکل ایجاد کند.

نماینده تهران در مجلس  افزود: ایشان در رابطه با اظهارات اردوغان نیز موضوع را به شوخی گرفته در حالی که رئیس جمهور ترکیه باید در خصوص دخالت های خود پاسخ بدهد زیرا وی در امور سوریه، لبنان، لیبی و قبرس نیز دخالت داشته و می خواهد و اکنون می خواهد به وحدت ملی ما نیز آسیب بزند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس