Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امید خاکپور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی آذربایجان غربی گفت: نمایش "سگ‌ها مادرت را می‌خورند" به کارگردانی کاوه محمدزاده اجرا شد.

خاکپور با بیان اینکه این اثر در پلاتو هنر مجتمع فرهنگی هنری ارومیه به روی صحنه رفت، افزود: این نمایش دردی را نشان می‌دهد که از محدودیت‌های کوچک شروع و به فریاد زنی تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی آذربایجان غربی اضافه کرد: نمایش "جن گیر" نیز به کارگردانی هوشنگ بابایی ساعت ۱۵ عصر در تالار شمس ارومیه به روی صحنه رفت.

خاکپور بیان کرد: این نمایش داستان زن و مرد خیاطی است که سعی دارند شغل خود را توسعه داده و تولیدی راه بیاندازند، ولی با ورود موجودات مافوق طبیعی زندگی آن‌ها دستخوش تغییراتی می‌شود.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی با بیان اینکه آخرین اجرای این جشنواره به نمایش " وقتی زنجیر‌ها شیهه می‌کشند" اختصاص یافت، افزود: این نمایش با کارگردانی علی پیروزنیا به روی صحنه رفت.

او اظهار داشت: این نمایش روایت آخرین بازماندگان ایل قاجار شامل عمه و یک برادرزاده معلول است.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر تئاتر شهر اخبار فرهنگی هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه

فرماندار ارومیه در جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با اشاره به وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های شهرستان گفت: از این تعداد، ۹ نقطه رفع و آشکارسازی شده است.

غلامحسین عماری افزود: در کل استان ۲۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۴ نقطه آن مربوط به این شهرستان است و آمار نشان می‌دهد که باید در حوزه بهبود وضعیت راه در شهرستان ارومیه به عنوان مرکز استان، اهتمام بسیار جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی در ارومیه واقع شده است، ادامه داد: بیشترین تعداد راه‌های روستایی و اصلی استان در ارومیه قرار دارد.

عماری اظهار کرد: همچنین ارومیه تنها شهرستان آذربایجان غربی است که با ۲ کشور مرز مشترک دارد بنابراین نیاز است توجه ویژه در حوزه راهداری به این شهرستان داشته باشیم و آنچه امروز در این حوزه در حال انجام بوده، قابل تقدیر است.

وی گفت: ۱۹ مصوبه شامل ۳۸ پروژه مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به بخش‌های پنجگانه ارومیه بوده که تاکنون این پروژه‌ها ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند