Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آغاز  فعالیت مجمع اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه  آزاد اسلامی در انتظار  عضو گیری و برگزاری انتخابات است.

مرضیه ورمزیار در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن بیان این خبر عنوان کرد: جمعی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 تصمیم گرفتند با هدف نقش آفرینی بیشتر دانشجویان تشکل مجمع اسلامی دانشجویان دکتری را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجمع اسلامی دانشجویان دکتری از سال 98 تا کنون تمام مراحل لازم از جمله مجوز تاسیس، اساسنامه، برنامه‌ها و فعالیت‌های آینده و سیاست‌های کلی را انجام داده است اما هنوز نتوانسته اقدام به عضو گیری کند.

دبیر مجمع اسلامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تا عضو گیری انجام نشود، امکان برگزاری انتخابات وجود ندارد، گفت: متاسفانه آغاز به عضو گیری مجمع با شیوع ویروس کرونا همزمان شد و امکان فعالیت‌های حضوری در دانشگاه فراهم نبود.

وی عنوان کرد: اداره کل تشکل‌های دانشجویی سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تابستان به تشکل‌های دانشجویی از  جمله مجمع اسلامی دانشجویان دکتری وعده طراحی و معرفی نرم افزاری برای عضو گیری و انتخابات را  داده  که تا کنون محقق نشده است.

به گفته ورمزیار، اداره تشکل‌های دانشجویی اسلامی سیاسی دانشگاه ازاد اسلامی بعد  از پیگری فعالان دانشجویی و بیان  مشکلات خود در اثر برگزار نکردن انتخابات، وعده معرفی سامانه انتخابات در آذرماه را دادند که متاسفانه این امر نیز محقق نشده است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه با اشتیاق اقدام به طراحی برنامه‌های گوناگون دانشجویی کرده بودند اما در شرایط کنونی که انتخابات برگزار نشده و نمی‌توانند فعالیت کنند از اشتیاق آنها نیز کاسته شده است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1083653 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی تشکل‌های دانشجویی کرونا مقطع دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تشکل های دانشجویی کرونا مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تشکل های دانشجویی دکتری دانشگاه عضو گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، حامد عبدالحسینی قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به تظاهرات پرشور دانشجویان دانشگاه های سراسر دنیا، گفت: مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای آمریکا و اروپا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند.
وی افزود: در روزهای گذشته در دانشگاه‌های معروف آمریکا از جمله کلمبیا، آستین و هاروارد اعتراضات و تجمعات گسترده‌ای شکل گرفت که با ورود نیروهای نظامی دانشجویان زیادی دستگیر و سرکوب شدند.
عبدالحسینی ادامه داد: این دانشجویان تنها خواستار پایان وحشی‌گری و نسل‌کشی علیه مردم مظلوم فلسطین هستند و حق آن ها این برخورد وحشی گرانه نیست.
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: در برخی از دانشگاه‌ها اعضای هیئت‌های علمی و کارمندان نیز به جمع دانشجویان پیوسته‌اند و باید از این قشر نیز حمایت جدی شود.
نهادهای بین المللی مقابل این سرکوب‌های وحشی گرانه بایستند
عضو شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان گفت: آمارهای اعلامی نشان می دهد تعداد دانشجویان دستگیر شده بسیار بالا بوده و دولت مردان آمریکایی از گسترش این اعتراضات در داخل و خارج آمریکا ابراز نگرانی می کنند. 
قائم مقام اتحادیه مجمع اسلامی گفت: از نهادهای بین المللی درخواست می کنیم مقابل این سرکوب های وحشی گرانه بایستد و اجازه ندهد دانشجویان صرفا به خاطر ابراز عقیده شان دستگیر شوند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳