Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: از همه تشکل های مردمی دعوت می شود تا با شرکت در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع آن را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» در سرکشی از مرکز  پویش نذر ماسک بانوان فرهیخته  استان، ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت ارزنده معنوی گفت: پویش نذر ماسک  گامی موثر در جهت رفع مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: به دلیل همه گیری ویروس کرونا و با هدف تعادل بخشی میان حفظ سلامت مردم گلستان، پویش نذر ماسک از جمله اقدامات نیکوکارانه و انسان دوستانه ای است که در سراسر استان به همت  جمعیت بانوان فرهیخته، کانون های فرهنگی اجتماعی، هیئات مذهبی و تشکل های مردمی راه اندازی شده است  و طی آن مردم اخلاق مدار استان نسبت به دوخت،تهیه و توزیع ماسک به عنوان یکی از مهمترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می کنند. 


وی ادامه داد: این پویش در راستای عملیات فرهنگی اجتماعی اولین سالگرد سردار سلیمانی اجرایی شده است و از همه تشکل های مردمی دعوت می شود تا با شرکت  در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع آن را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.


حجت الاسلام ولی نژاد اذعان داشت: به طور حتم مشارکت همگانی در این پویش سلامت محور و مومنانه گامی موثر و ارزنده در جهت رفع مشکلات مردم  مناطق محروم و کم برخوردار و افراد نیازمند خواهد بود.

 

وی گفت: در شرایط فعلی استفاده از ماسک به عنوان یکی از مهم ترین پروتکل های بهداشتی از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مطرح شده است و قطعا برخی از خانواده های نیازمند در تامین آن با مشکل اقتصادی مواجه هستند  که پویش های  نذر  ماسک می تواند این مشکل را حل کند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تاکید دین مبین اسلام به خدمت به خلق گفت: خدمت به خلق نوعی عبادت است و  تشکل های مردمی با در اختیار گذاشتن ماسک به نیازمندان که به علت شرایط سخت کرونا، راغب به حفظ سلامت خود و دیگران هستند ولی توان خرید آن را ندارند با خدمت به همنوعان خود، عبادت می کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش نذر ماسک مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان حجت الاسلام ولی نژاد تبلیغات اسلامی گلستان تشکل های مردمی پویش نذر ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح کالابرگ یارانه‌ای تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد یارانه در اختیار استان بوشهر قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصدق کشاورزی صبح امروز در آیین جشن کارگری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تبریک هفته کار و کارگر به سال جهش تولید با مشارکت مردم پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای تحقق شعار امسال با مشارکت فعالان اقتصادی و آحاد مختلف مردم شده است.

وی با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در جامعه به ویژه در عرصه به حرکت در آمدن چرخه اقتصاد دارند گفت: در دولت سیزدهم تحولات مهم و قابل توجهی در عرصه مجموعه کارگری شده است و یکی از مولفه‌های آن توجه به منزلت و حل مشکلات جامعه کارگری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تفاهم سه جانبه دولت، کارفرما و کارگر را در حل مشکلات جامعه کارگری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از سال 1401 تعداد تشکل‌های کارگری استان بوشهر تاکنون 35 درصد افزایش یافت و از 168 تشکل به 268 تشکل در راستای رسیدگی به مشکلات و مطالبات جامعه کارگری رسیده است.

کشاورزی یکی از برنامه‌های مهم دیگر دولت که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر بوده است را اجرا طرح کالابرگ یارانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرا این طرح تاکنون 400 میلیارد تومان اعتبار مازاد یارانه در اختیار استان بوشهر قرار گرفته است که بخش عظیمی از آن به بخش کارگری تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه افزون بر 310 هزار خانوار از این طرح بهره برده‌اند گفت: این خانوارها 600 هزار بار به فروشگاه‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیکی مراجعه کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر توجه به مسکن کارگران را یکی از برنامه‌های مهم دولت دانست و افزود: بر اساس این طرح صندوق کارآفرینی امید در قالب تفاهم با کارفرمایان تا 150 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در اختیار کارگران فاقد مسکن قرار می‌دهد.

در این مراسم از کارگران منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس